האם מתיחת בטן יכולה לסייע בשיפור הדימוי וההערכה העצמית?

האם מתיחת בטן יכולה לסייע בשיפור הדימוי וההערכה העצמית? כאשר מטופלים מעוניינים לשפר את המראה שלהם או לתקן פגמים פיזיים, הם נוטים לפנות לעולם הפלסטיקה, שמעניק הזדמנות נפלאה לשפר את המראה וגם את מצב הרוח, כי כשאנשים מרגישים טוב בתוך עורם, זה מוקרן גם במישור הרגשי. לניתוחים פלסטיים בכלל, ולמתיחת בטן בפרט, יש השפעה ניכרת על הדימוי העצמי של המטופלים, מה שמגדיל את ההערכה העצמית שלהם ובא לידי ביטוי במישורים אישיים, חברתיים ומקצועיים. להלן הדרכים בהן יכול לסייע ניתוח מתיחת בטן בשיפור הערכה עצמית:
שיתוף:

תוכן עניינים

מה דעתכם על הופעתכם?

אחת הדרכים העיקריות בהן ניתוחים פלסטיים, ומתיחת בטן בפרט, מסייעים בשיפור ההערכה העצמית של המטופל היא על ידי שיפור דעתם על הופעתם. מכיוון שהניתוחים הללו משפרים את מראה המטופלים, הם יכולים להבחין בתוצאות כמעט מייד ולהאמין שהם נראים טוב יותר. כתוצאה מכך, הם בונים ביטחון עצמי ועשויים לפתח מוטיבציה גבוהה לחיות את החיים במלואם.

עם דעה משופרת על המראה שלהם, הם עשויים לחתור יותר לאינטראקציות חברתיות, לשפר את ביצועיהם במקום העבודה ולשאוף ליעדים שאפתניים יותר.

לבטל את הפגמים הלא רצויים.

דרך נוספת שבה ניתוחים פלסטיים משפרים את ההערכה העצמית של המטופלים היא בכך, שהם מאפשרים לו להיפטר מהפגמים הלא רצויים בגופו. ניתוחים פלסטיים משמשים לעתים קרובות להפחתת או מניעת עיוותים ופגמים, וכך מאפשרים למטופלים להרגיש טוב יותר בתוך קליפתם. כולם שואפים להיות יפים ונעימים למראה, וזה בדיוק מה שניתוח מתיחת בטן נועד לעשות, לצד יתרונות בריאותיים נוספים. כמובן יש סוגים שונים של ניתוחים המצב הכללי ביניהם ניתוח מיני מתיחת בטן ועד מתיחת בטן היקפית.

לשחזר מראה צעיר ורענן

ישנו טרנד שמנסה להשיג תוצאות איכותיות ללא ניתוח, מדובר במקרים קלים ויכול להיות בהחלט שיישום ההמלצות ישפרו את מראה הבטן, אם הינך מייחל/ת לפתרון משמעותי ומהיר – ניתוחים פלסטיים מאפשרים למטופלים רבים ליהנות ממראה צעיר, וכך משפרים את הבטחון העצמי שלהם. באמצעות מתיחת בטן ניתן להעלים עודפי עור ושומן, להעלים חלק מסימני המתיחה ולהעניק לבטן מראה מתוח, מהודק וצעיר. אנשים שמרגישים צעירים יותר מרגישים נוח להתבגר, ועל ידי שחזור מראה הנעורים, הם מרגישים טוב יותר ומסופקים יותר.

להשתלב בבגדים האהובים

ניתוח מתיחת בטן מאפשר למטופלים להשתלב בבגדים שהם אוהבים, כאלו שלא התאפשר להם ללבוש עד כה או שנשכחו בחלקו האחורי של הארון, מכיוון שלא היו נוחים, מחמיאים או מתאימים, ניתוח מאמי מייקאובר יכול לגרום לשינוי משמעותי בהחלט. כאשר אנשים מאמינים שהם נראים טוב, הם מרגישים טוב, וזה ניכר בהערכה העצמית שלהם, בדימוי הגוף ובמצב הרוח שלהם, ואין ספק, שמלתחה אופנתית היא בין האמצעים שיכולים לגרום להם להרגיש מושכים ונחשקים. ניתוח מתיחת בטן יכול לגרום למטופלים במידה רבה להרגיש טוב יותר בנוגע לאופן שבו הם נתפסים על ידי אחרים.

לחתור למגעים חברתיים

מי שעוברים ניתוח פלסטי יכולים לשפר את ההערכה העצמית שלהם ולחתור ליותר מגעים ואינטראקציות חברתיות. כשהמטופלים מרגישים טוב עם עצמם, יש להם מוטיבציה גבוהה להיפגש ולהיות פעילים במעגלים חברתיים שונים, ועם הערכה עצמית משופרת, הם עשויים לפתח אינטראקציות בקלות רבה.

לשפר את הביצועים במקום העבודה

מטופלים שעוברים ניתוח פלסטי כמו מתיחת בטן מרגישים טוב יותר עם עצמם. עם העלייה בביטחון שלהם, גם הביצועים שלהם במקום העבודה משתפרים. הם מרשים לעצמם לבלוט, להביע דעה, להפעיל סמכות, ועשויים לגלות בעצמם תכונות רבות כמו יכולת ניהול, מנהיגות וכריזמה. עם תחושת הביטחון שהם מגלים בעצמם, הם עשויים להאמין ביכולתם להצליח, לקחת פרויקטים גדולים על כתפיהם, לתפוס עמדות מנהיגות ולתרום תרומות רבות ערך למעסיקיהם ולקולגות שלהם.

להיות שאפתנים יותר

שיפור ההערכה העצמית של המטופלים הופך אותם לשאפתנים יותר. יחד עם תחושת הביטחון, הם מפתחים הערכה עצמית גבוהה ותחושת מסוגלות. כתוצאה מכך הם חותרים להשיג יותר, ומאמינים שזה מגיע להם. הם עשויים להתגלות כיזמים או מנהלים מוצלחים, ויחתרו להרחיב את המעגלים החברתיים והעסקיים שלהם בכדי להיות מעורבים יותר בקהילה.

לקבל יחס חיובי מהסביבה

עם הערכה עצמית משופרת, אנשים ככל הנראה יזכו גם ליחס חיובי יותר מהסביבה. גישתם החיובית של מטופלים לאחר ניתוחים פלסטיים, משפרת את יחסם של האנשים בסביבתם, מה שמשפר את מעמדם החברתי והמקצועי.
ניתוחי מתיחת בטן מיועדים לגברים ולנשים, כל מי שמעוניין בשיפור המראה שלו יכול לבצע את הניתוח כמובן בהתאם למצב הפרטי והמלצות רופא המתמחה בניתוחי בטן.

 

מלאו שאלון התאמה לפני ניתוח והגיעו למנתח המדוייק לצורך האישי שלכם,
כך תימנעו מעלויות מיותרות וריצות ברחבי הארץ עבור שעות ייעוץ שוב ושוב.
למעבר לשאלון התאמה ליחצו כאן : שאלון התאמה לפני ניתוח מתיחת בטן

מעוניין/נת בשיחת יעוץ?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם ממש בקרוב

באותו נושא

בואו נדבר רגע על הבצקת

בחרת לבצע שאיבת שומן או מתיחת בטן, מעולה! בחרת רופא מדהים, פנטסטי! הניתוח עבר בהצלחה ובכל זאת עדיין אינך מרוצה.
רצית לראות את תוצאות הטיפול ולקבל מחמאות וזה עדיין לא קורה? כן, זה יעבור, עניין של כמה חודשים (לפחות ברוב המקרים)
הכירו אפשרות מעולה לזרז את ההחלמה ולטפל בבצקת באמצעות סדרת טיפולים של עיסוי לימפטי! בזמן שלך! בבית שלך! בתדירות הרצויה לך!
ישירות מהיבואן הרשמי ובהמלצת הרופאים
הבצקת היא אינדבידואלית לכל מטופל ולא בהכרח מחייב שכולם חווים אותה. אבל אם כן, הטיפול נועד לסייע בדיוק בשביל זה. רוצה לקרוא על הטיפול? פשוט ללחוץ כאן
מתיחת בטן צרו קשר
תיאום שיחת ייעוץ
השאירו פרטים ויועץ יצור עמכם קשר בהקדם
דילוג לתוכן