מחיר מתיחת בטן וכיצד ניתן להוזיל את עלות הניתוח?

ניתוח מתיחת בטן נחשב לאחד היקרים מכלל הניתוחים הפלסטיים ובעיקר כאשר משלבים אותו עם הליך פליקציה לקשירת שרירי הבטן, שאיבת שומן באזורים שונים מעבר לבטן כמו הגב, הירכיים והידיים.
שיתוף:

תוכן עניינים

האם המחיר של מתיחת בטן הוא שיקול עיקרי ?

ניתוח מתיחת בטן הוא ניתוח בהיקף שמשפיע באופן מהותי על כלל הנראות שלנו עם תוצאה מהירה (ממוצע חודש). מטופלים שעברו את הניתוח דיווחו על מהפך קיצוני בחיים לפני ואחרי מתיחת הבטן.
ובכל זאת לא ניתן להתעלם מכך שמחיר מתיחת בטן הוא פקטור מהותי ממכלול הסיבות לקבלת ההחלטה.
בכל מקרה בקשו לראות תמונות של מטופלים לפני ואחרי, בקשו לדבר עם מטופלים. המטרה היא לעבור ניתוח לא פחות ממושלם במינימום תופעות לוואי. התמקדו בתמיכה והליווי לאחר הניתוח בשלב ההחלמה מול הקליניקה והמנתח הפלסטי, שכן המעקב על אופן ההחלמה יקבע גם הוא את טיב תוצאת הניתוח.

כמה עולה מתיחת בטן בישראל?

להלן המחירים הממוצעים עבור מתיחות הבטן הנפוצות ביותר בישראל:

  •  מיני מתיחת בטן – 20,000-35,000 ₪
  •  מתיחת בטן ללא חתך סביב הטבור – 20,000-35,000 ₪
  •  מתיחת בטן היקפית – 30,000-60,000 ₪
  • מתיחת בטן סטנדרטית – 30,000-60,000

כיצד קובעים את עלות הניתוח?

ניתוח מתיחת בטן הוא שם כולל למספר סוגים של ניתוחים, אצל כל מטופל או מטופלת המנתח נדרש לפעולות אחרות. העלות למתיחת בטן נקבעת לאחר פגישת ייעוץ ותאום ציפיות בין המנתח למועמד לניתוח. מחיר מתיחת בטן מושפע ממספר גורמים עיקריים:

  • משקל המועמד לניתוח
  • כמות עודפי השומן
  • כמות עודפי עור – הסרת רקמות עור עודפות.
  • הזזה של הטבור למקום חדש 
  • שילוב של הליכים שונים כמו שאיבת שומן וקשירת שרירי הבטן.
  • משך זמן ניתוח מתיחת בטן נקבעת לפי שעות הניתוח הרבות והמומחיות הנדרשת.
  • עלות חדר הניתוח נע בין 10,000 ש”ח ל 15,000 ש”ח
  • המוניטין של המנתח הפלסטי ושכרו נע בין 7,000 ש”ח ל18,000 ש”ח 
  • אשפוז לילה אחד לאחר הניתוח נע בין 800 ש”ח ל1,200 ש”ח המחיר נקבע לפי המקום בו יתבצע הניתוח.
  • הצוות – לעתים נדרש מרדים נוסף ומספר אנשי הצוות הנדרש לביצוע הניתוח.

בסופו של דבר מחיר מתיחת בטן משתנה ממטופל למטופל ולכן אין אפשרות לקבל מידע מדוייק ללא פגישה מקדימה בפועל של המנתח והמועמד לניתוח. בפגישת הייעוץ הרופא שואל את המועמד/ת מגוון שאלות לבדיקת ההתאמה לניתוח מתיחת בטן ועל בסיס כל המידע המצטבר המנתח קובע את העלות של מתיחת הבטן.

עלות מתיחת בטן בשירותי בריאות נוספים (שב”ן)

רבים נוטים לחשוב שניתוחים פלסטיים אינם כלולים בסל התרופות, אולם כאשר יש סיבה רפואית לביצוע הליך כירורגי מכל סוג, לרבות ניתוח פלסטי, ייתכן שמגיע למבוטחים לקבל כיסוי, לפחות חלקי.
מטופלים רבים מתלבטים באופן טבעי בעניין בחירת המסגרת בה ינותחו. במסגרת פרטית או באמצעות הקופות והפעלת ביטוח בריאות. ניתוח מתיחת בטן נחשב לניתוח יקר לכן חשוב מאוד לבחון את זכויותיכם בקופות השונות. יתכנו מצבים למתיחת בטן במחיר מסובסד וכך המנותחים משלמים עבור השתתפות עצמית בסביבות 15,000 ש”ח – 18,000 ש”ח בהתאם לאופי הניתוח. אך שימו לב, הצטרפות לשב”ן מחייבת המתנה של שנה למימוש הזכאות לניתוח במחיר מסובסד. במידה ובוחרים לבצע את הניתוח במסגרת שירותי בריאות נוספים מומלץ לוודא מחיר עדכני.

מה מציעות קופות החולים למבוטחים שלהן?

כיום יש לכל קופות החולים הגדולות בישראל מרפאות לטיפולים אסתטיים, שיש להן הסדרים עם בתי חולים, מנתחים ופלסטיקאים פרטיים, מה שמעניק למבוטחים הנחות משמעותיות בעלויות של הניתוחים הפלסטיים, כולל ניתוחי מתיחת בטן לסוגיה השונים, ומותיר להם לשלם, אם בכלל, דמי השתתפות עצמית בלבד.

מרבית קופות החולים מציעות סבסוד עבור ניתוחים פלסטיים שונים. המתחרות החזקות בשוק הן קופת חולים כללית וקופת חולים מאוחדת, ואילו קופת חולים לאומית כרגע לא מעניקה הטבות בתחום זה.

להלן פירוט ההטבות שמעניקות הקופות השונות, ועלות ניתוח מתיחת בטן שהן מציעות למבוטחים שלהן.

מתיחת בטן בקופת חולים כללית

קופת חולים כללית נכנסה לשוק הניתוחים הפלסטיים עם השקת מרפאות כללית אסתטיקה בשנת 2005.

  •         הקופה מציעה מסלול השתתפות עצמית עבור מבוטחי “כללית פלטינום” או “כללית מושלם” עם וותק של שנה לכל הפחות. יתר המבוטחים בקופה לא זכאים לסבסוד או הנחה.
  •         הטבת הנחה נוספת מוצעת למי שרוכש יותר מניתוח פלסטי אחד.
  •         קופת חולים כללית לא מעניקה מסלול החזר כספי לאחר ביצוע ניתוח פלסטי מכל סוג.
  •         את ההטבות המבוטחים רשאים לממש באחד מ- 8 מכוני “כללית אסתטיקה” הפרוסים ברחבי הארץ, או באחת מהקליניקות הפרטיות, המשתייכות לרשת “פרופורציה”, שהגיעו עם קופת החולים להסדר.
  •         במסגרת ההסדר עם רשת מכוני פרופורציה מקבלים המבוטחים תוכנית טיפול אישית שמותאמת לצורכיהם.

קופת חולים כללית מסבסדת עד 30% מעלות הניתוח. עלות ההשתתפות העצמית עבור מתיחת בטן סטנדרטית למבוטחי קופת חולים כללית עומדת על 15,000 ₪.

מתיחת בטן בקופת חולים מכבי

קופת חולים מכבי הגדירה את רצונה לפעול לטובת המבוטחים בה, חרטה על דגלה את הדאגה לבריאותם. מסיבה זו היא מעניקה סבסוד להליכים פלסטיים שונים כמו טיפול בבקע או צלקות, הוצאת שתל פגום וכדו’.

  •         הקופה מעניקה הטבות למבוטחי “מגן זהב” עם וותק של 6 חודשים לכל הפחות.
  •         הקופה מציעה 2 מסלולים למימון ניתוחים. האחד עבור ניתוחים שנערכים במרכזים הרפואיים של רשת “אסותא”, ובמסגרתם לא ניתן לבחור את הרופא המנתח, והשני עבור ניתוחים שמבוצעים על ידי פלסטיקאים פרטיים שהגיעו להסדר עם הקופה.

עלות ההשתתפות העצמית הממוצעת עבור מתיחת בטן סטנדרטית למבוטחי קופת חולים מכבי עומדת על 25,000 ₪.

מתיחת בטן בקופת חולים מאוחדת

קופת חולים מאוחדת היא בין המתחרות הרציניות בשוק הניתוחים הפלסטיים בקרב קופות החולים. הקופה דורשת את תקופת ההכשרה הקצרה ביותר, ומציעה הנחות משמעותיות למבוטחי “מאוחדת שיא” עם וותק של 3 חודשים לכל הפחות במרפאות המצויות עמה בהסד, ביניהן רשת המרפאות “פרופורציה”, המרכז הרפואי רמת אביב ורמב”ם חיפה, עבור מגוון ניתוחים פלסטיים, אך לא עבור ניתוח מתיחת בטן.

מתיחת בטן בקופת חולים לאומית

בעבר היה לקופת חולים לאומית הסדר עם רשת מכוני “פרופורציה”, אך נכון להיום ההסכם בוטל, וכאמור לעיל, היא הקופה היחידה שלא מציעה הטבות בתחום הרפואה הפלסטית למבוטחיה.

 

מלאו שאלון התאמה לפני ניתוח והגיעו למנתח המדוייק לצורך האישי שלכם,
כך תימנעו מעלויות מיותרות וריצות ברחבי הארץ עבור שעות ייעוץ שוב ושוב.
למעבר לשאלון התאמה ליחצו כאן : שאלון התאמה לפני ניתוח מתיחת בטן

מעוניין/נת בשיחת יעוץ?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם ממש בקרוב

באותו נושא

בואו נדבר רגע על הבצקת

בחרת לבצע שאיבת שומן או מתיחת בטן, מעולה! בחרת רופא מדהים, פנטסטי! הניתוח עבר בהצלחה ובכל זאת עדיין אינך מרוצה.
רצית לראות את תוצאות הטיפול ולקבל מחמאות וזה עדיין לא קורה? כן, זה יעבור, עניין של כמה חודשים (לפחות ברוב המקרים)
הכירו אפשרות מעולה לזרז את ההחלמה ולטפל בבצקת באמצעות סדרת טיפולים של עיסוי לימפטי! בזמן שלך! בבית שלך! בתדירות הרצויה לך!
ישירות מהיבואן הרשמי ובהמלצת הרופאים
הבצקת היא אינדבידואלית לכל מטופל ולא בהכרח מחייב שכולם חווים אותה. אבל אם כן, הטיפול נועד לסייע בדיוק בשביל זה. רוצה לקרוא על הטיפול? פשוט ללחוץ כאן
מתיחת בטן צרו קשר
תיאום שיחת ייעוץ
השאירו פרטים ויועץ יצור עמכם קשר בהקדם
דילוג לתוכן