מתיחת בטן במערכת הציבורית מול הפרטית

ברכותי, בשעה טובה החלטתם לשקול ברצינות ניתוח מתיחת בטן. זהו ניתוח משמעותי ומורכב לכל הדעות, וחייב להתבצע על ידי רופא מומחה ובעל ניסיון מבוסס בתחום. זהו השלב בו מומלץ לעשות בדיקה יסודית לבדוק אלטרנטיבות ולצלול לתוך עולם של מידע ובהחלט כדאי להכיר את אופציות המימון הקיימות, כאן תוכלו להבין את היתרונות והחסרונות בכל בחירה, ותוכלו להיות שלמים שאכן ביצעתם את מה שנכון לכם. פתרון שיתאים לאחד לא בהכרח יתאים לאחר ולכן פגישת ייעוץ היא הכרחית, במהלך השיחה וצפיה בתמונות של לפני ואחרי תוכלו לשאול שאלות ולהתרשם מרמת הידע והניסיון וכך להחליט אם אכן זה הרופא/ה או המסגרת בה אתם בוחרים לבצע את הניתוח שישנה לכם את החיים מקצה לקצה לפחות בעניין האסטטי.
שיתוף:

תוכן עניינים

מתיחת בטן – איך מתחילים?

מתיחת בטן במערכת הציבורית

תחילה נתייחס למערכת הציבורית, המתבצעת בבתי החולים הציבורים, דוגמת איכילוב, אסף הרופא, בלינסון וכדומה. במסגרת הציבורית הניתוח מתבצע בעלות טופס 17 בלבד, אולם אין למטופל יכולת לבחור מנתח, ניתוח או תאריך. הניתוח לרוב מתבצע על ידי מתמחים ומנוהל על ידי רופא בכיר. על מנת להתנתח במערכת הציבורית יש להוכיח התוויה רפואית להסרת עודפי עור לאחר ירידה במשקל. כלומר, צריך להוכיח שיש בניתוח להסרת עודפי עור צורך רפואי אמיתי מעבר לצורך הקוסמטי, ושמטרתו לשפר מצב בריאותי ולמנוע בעיות בריאותיות עתידיות, כגון מחלות עור, עקמת ודימוי עצמי מעוות.

מהי בדיוק התוויה רפואית? ואיך אפשר להתקדם עם זה…

בכדי להוכיח התוויה רפואית להסרת עודפי עור, אספו את כל חוות הדעת שתומכות בבקשה שלכם. התייעצו עם רופאי קופת החולים הרלוונטיים למקרה שלכם – פלסטיקאים, רופאי עור, אורטופדים ופסיכיאטרים ואספו חוות דעת. לאחר מכן הגישו את המסמכים לועדה רפואית דרך משרד המרפאה שלכם והמתינו לתשובה. במידה וזו שלילית, יש לכם אפשרות לערער בעזרת מכתב או הוספת חוות דעת. לאחר שתקבלו אישור תוכלו לפנות לבית חולים שעובד עם הקופה שלכם ולקבוע תור למרפאת פלסטיקה. אתם תאושפזו יום לפני הניתוח ותבלו מספר ימים באשפוז לאחריו. ביקורות יבוצעו במחלקה או במרפאת פלסטיקה בבית החולים על ידי הרופא התורן.

מתיחת בטן במערכת הפרטית

אופציה נוספת היא להתנתח במערכת הפרטית, במידה וזאת מתאימה לכם בריאותית וכלכלית. במערכת הפרטית, בניגוד למערכת הציבורית, למטופל יש הרבה יותר בחירה ושליטה בתהליך. כאן תוכלו לבחור רופא, סוג ניתוח ותאריך. מומלץ לגשת לייעוץ אצל מספר רופאים שמעניינים אתכם, או שקיבלתם המלצות לגביהם, ולבחור את המנתח המומחה אליו הכי התחברתם. עלות הניתוח במסגרת הפרטית גבוהה הרבה יותר, אבל אתם תזכו לליווי צמוד לפני ואחרי הניתוח, בהתאם לנהוג במרפאה שבחרתם, ועל ידי הרופא שבחרתם וצוותו. הניתוח מתבצע במרכז רפואי פרטי כגון אסותא, TLV או נורמד, האשפוז בבוקר הניתוח והשחרור 24 שעות לאחר הניתוח. אל דאגה, זה מספיק!

בנוסף לשתי האופציות הללו, עומדת לרשותכם אופציית ביניים – להתנתח אצל רופא שבהסדר עם קופת החולים שלכם. אתם תוכלו לבחור מנתח ממאגר המנתחים של קופת החולים בה אתם חברים ולהתנתח בבית חולים פרטי בעלות נמוכה בהרבה מזו שבמסגרת הפרטית. חשוב לבצע תיאום ציפיות באשר לליווי אחרי הניתוח ולקיחת אחריות על התוצאות ולדעת מי מלווה, מה הזמינות ולאן מגיעים אם משהו משתבש.

אחרי שקיבלתם כיוון, בואו נדבר על המחיר

מחיר למתיחת בטן מושפע ממספר גורמים שונים ומתייחס למשקל המטופל, כמות העור המוסר, צורך בשאיבת שומן מהותית, שילוב של הליכים נוספים. בסופו של דבר המחיר נקבע רק לאחר פגישת הייעוץ בו המנתח שואל על ההיסטוריה הרפואית לצורך בדיקת התאמה לניתוח. במעמד זה תוכלו גם אתם כמטופלים לשאול את השאלות שלכם אל המנתח. לחצו למאמר מחיר מתיחת בטן ותבינו מה בדיוק משפיע על עלות הניתוח וממה הוא מורכב.

 

כל שנותר הוא לאחל לכם הצלחה בכל דרך בה תבחרו ומתיחת בטן מוצלחת!

מלאו שאלון התאמה לפני ניתוח והגיעו למנתח המדוייק לצורך האישי שלכם,
כך תימנעו מעלויות מיותרות וריצות ברחבי הארץ עבור שעות ייעוץ שוב ושוב.
למעבר לשאלון התאמה ליחצו כאן : שאלון התאמה לפני ניתוח מתיחת בטן

מעוניין/נת בשיחת יעוץ?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם ממש בקרוב

באותו נושא

בואו נדבר רגע על הבצקת

בחרת לבצע שאיבת שומן או מתיחת בטן, מעולה! בחרת רופא מדהים, פנטסטי! הניתוח עבר בהצלחה ובכל זאת עדיין אינך מרוצה.
רצית לראות את תוצאות הטיפול ולקבל מחמאות וזה עדיין לא קורה? כן, זה יעבור, עניין של כמה חודשים (לפחות ברוב המקרים)
הכירו אפשרות מעולה לזרז את ההחלמה ולטפל בבצקת באמצעות סדרת טיפולים של עיסוי לימפטי! בזמן שלך! בבית שלך! בתדירות הרצויה לך!
ישירות מהיבואן הרשמי ובהמלצת הרופאים
הבצקת היא אינדבידואלית לכל מטופל ולא בהכרח מחייב שכולם חווים אותה. אבל אם כן, הטיפול נועד לסייע בדיוק בשביל זה. רוצה לקרוא על הטיפול? פשוט ללחוץ כאן
מתיחת בטן צרו קשר
תיאום שיחת ייעוץ
השאירו פרטים ויועץ יצור עמכם קשר בהקדם
דילוג לתוכן