מתיחת בטן לאחר ניתוח קיסרי

מראה הבטן לאחר לידה, בייחוד לאחר לידה המתבצעת בעזרת ניתוח קיסרי, עשוי להיפגם בצורה ניכרת ואפילו במקרים רבים לחייב ביצוע של ניתוח מתיחת בטן כחלק ממהפך פוסט-לידה הנועד להשיב את רמת העיצוב והחיטוב ואת מראה הגוף הכללי ללוק הקודם. מה כרוך ניתוח מסוג זה, כיצד יש להתכונן אליו ומה חשוב לדעת לעשות ולא לעשות לאחר הניתוח?
שיתוף:

תוכן עניינים

שינוי מראה הבטן וחזרה לגיזרה לאחר הלידה

נשים רבות מגלות שלאחר הלידה הגוף לא חוזר לגזרה שלו. לעתים לאחר ניתוח קיסרי, נוסף לכל עודפי העור והשומן יש התמודדות עם צלקת המקנה מראה של קפל ועור נפול. יש רצון לטפל בהקדם האפשרי. ההורמונים, הרגשות והתסכול מביאים אותנו לתהיה מתי בדיוק הזמן הנכון לעזור לגוף להחזיר את המראה הצעיר והטבעי.

לאחר לידה קיסרית נוצרת צלקת לא אסטתית עקב הדבקה לרקמות העמוקות שמביאה לקפל בעור המקנה מראה מעוות. עם זאת מומלץ לאפשר לגוף להתייצב ולהמתין כחצי שנה מהלידה הקיסרית לפני שניגשים לניתוח מתיחת בטן ותיקון הצלקת ושאיבת שומן.

לידה לכשעצמה, גם כאשר היא מתבצעת כדרך הטבע וללא גורמים שליליים המתערבים במהלכה, היא תהליך המשפיע בצורה משמעותית על מראה הבטן, בשילוב עם ההיריון עצמו שגם הוא משאיר כמובן את אותותיו בחלקים נרחבים בגופה של האישה ובייחוד באזור הבטן התחתונה. לאורך תהליך ההיריון והלידה משתנים מראה הגוף ורמת החיטוב והעיצוב שלו, גם במהלך הלידה עצמה וגם לאחריה, במהלך תהליכים פיזיולוגיים והורמונליים שונים, שגורמים בין היתר לנפילת מתח שריר כללית בכל הגוף באופן שמשווה לגוף מראה “נפול” יותר ופחות חינני. לא תמיד מסוגל הגוף לסגל לעצמו חזרה את המראה הקודם, הצעיר והחטוב שהיה לו, גם לא באמצעות תזונה נכונה ומוקפדת וחזרות נשנות על פעילות גופנית מאומצת, במשך הזמן שינוי זה במראה הגוף עשוי לתרום לגורמים שליליים אחרים ולהעיב לרעה על מצב רוחה של האישה וכן על רמת הביטחון העצמי שלה.
במקרים של ניתוח קיסרי נוסף לכל המסיבה הזאת נוספת צלקת, לרוב ניתן לשפר ולטשטש אותה באמצעות יריעות סיליקון בחלק מהמקרים נדרשת התערבות של ניתוח אסטטי.

במקרים הללו, סימני ההיריון ייראו לרוב באזורים שונים בבטן, בעיקר בחלקה הקדמי והתחתון אך גם בצדי הגוף. בכל האזורים הללו נוצרים קפלי שומן ועור, סימני מתיחה ושאר סממנים של חלוף הזמן ובעיקר של הירידה ברמת מתח שרירי הגוף ובעיקר של שרירי הליבה המרכזיים עקב ההיריון והלידה, שנותרים לא רק בשכבות העור העליונות המתחלפות תדיר אלא גם בשכבות העור התחתונות יותר ואף בשכבות השומן שמעליהן. בנוסף, במקרים בהם הלידה בוצעה באמצעות ניתוח קיסרי, נוספים על הסממנים הללו גם סממנים נוספים שנראים לעין אף יותר, בדמות צלקות גדולות וארוכות, שגם הן לא מוגבלות לשכבות העור אלא מגיעות הרבה יותר עמוק, אל שכבות חלל הבטן

העמוקות, למקום בו הרופא המיילד מפריד בין שרירי הבטן הישרים במרכז הבטן לאורכם כדי להוציא את העובר, במהלך זה נגרם נזק בלתי הפיך לחלק מהרקמות התומכות החשובות ביותר של שרירי הבטן המרכזיים, מה שתורם עוד יותר למראה הרפוי והנפול של הגוף. כמו כן, לאחר ניתוח קיסרי יופיעו לרוב עודפי עור גדולים יותר באזור הבטן עקב קיצור הזמן שאורכת לידה טבעית.

הפגמים הללו, חלקם הגדול לפחות, הם אינם פגמים אשר ניתן לתקן בדרך כלל על ידי פעילות גופנית ושילובה עם תזונה מוקפדת ובריאה, ולכן יש לפנות בדרך כלל להליכים קוסמטיים-כירורגיים המתמקדים בשרירי הבטן, שכבות השומן העוטפות אותם ושכבות העור מעליהם, בכל האזורים “הבעייתיים” המשווים לגוף את המראה הנפול והרפוי, באופן שיוצר מהפך המשיב לגוף מראה צעיר, חטוב וזוהר, מתוח בהרבה אפילו ממה שהיה לפני תחילת ההיריון. יש לציין כי לרוב נערך הליך מסוג זה רק לאחר שאישה סיימה את שלב הלידות בחייה, זאת כיוון שקיום של לידה אחת אפילו לאחר הניתוח עלולה להרוס את תוצאותיו, כל שכן לאחר לידה בניתוח קיסרי, שתחייב בדרך כלל לידות עתידיות להתבצע באותה הדרך, אך כיוון שהניתוח אינו הליך מורכב במיוחד או מסוכן מבחינה רפואית, לרוב אין הגבלה לעבור אותו זמן קצר לאחר ההתאוששות מהניתוח הקיסרי.

מה כולל ניתוח מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי?

מטרתו של ניתוח מתיחת בטן היא להסיר עודפי עור ושומן מאזורים שונים בבטן, בהתאם למה שנקבע בין המנתח למנותח בעת הייעוץ טרם קביעת הניתוח, זאת תוך הקפדה על הידוק מלאכותי של השרירים הטבעיים של דופן הבטן, באופן אשר יוצר בכל פלג הגוף האמצעי מראה מתוח, צעיר ואסתטי הרבה יותר. לרוב, רפיון שרירי הגורם לרפיון שכבות שומן ועור נובע עקב קריעה של סיבי האלסטין בשרירי הבטן, שגורמת לא רק לרפיון שריר אלא גם לשינוי באופן פיזור השומן בחגורת הבטן התחתונה. לכן, המנתח יתרכז בדרך כלל בתיקון פגמים אלה באמצעים מלאכותיים שנועדו לגשר על הפער בין רמת מתח השריר הקודמת של שרירי דופן הבטן לזאת הקיימת לאחר ההיריון והלידה, ולהחזיר שרירים אלה למצבם הקודם הלכה למעשה.

הפעולות השונות המתבצעות במהלך ניתוח מתיחת בטן, ביניהן הסרה של רקמות שומן ועודפי עור מאזורים שונים בבטן הקדמית והצידית, בכל אזור בו מועמס משקל עודף על שרירי הבטן מכל הצדדים, נועדו לא רק כדי להחזיר לבטן מראה צעיר ושטוח אלא גם כדי למנוע לאחר תום ההתאוששות השמנה הנובעת מרפיון שריר, זאת באמצעות חיזוק שרירי דופן הבטן מבעוד מועד. למרות זאת, הניתוח עצמו לא מספיק, ואחריו מדובר בתהליך ארוך של תחזוקת הגוף לאחר הניתוח, שמירה על משקל תקין, חיזוק כל שרירי הגוף ושמירה על אורח חיים בריא.

כיוון שהתייצבות רקמות הבטן והמראה החיצוני החדש שניתן להן בניתוח אורכת זמן, לפעמים אפילו חודש עם תלות בקצב ההחלמה האישי של כל מטופל, חשוב להבין כי ניתוח מתיחת בטן, בכל מצב, דורש תקופת התאוששות והחלמה של מספר שבועות עד כחודש. בנוסף על כך, ייתכן כי עקב תוצאותיו של ניתוח קיסרי קודם, אחד או יותר, החלמה זו תיארך אף מעט יותר זמן, בתצורה שעשויה להשתנות בין אישה לאישה. מסיבה זו, יסוד חשוב לא פחות של התוצאה הסופית האופטימלית, לצד הניתוח עצמו, הוא שמירה מיטבית על תוצאות הניתוח בעזרת הקפדה על מניעת גורמי סיכון שעלולים לפגוע ביציבות רקמות העור או השומן שעברו את הניתוח בזמן תהליך ההחלמה, כלומר להקפיד על עשיית או מניעת פעולות מסוימות בדרך שתעזור להבטיח שהתוצאה שהושגה בניתוח אכן תחזיק לאורך זמן.

מתיחת בטן אחרי ניתוח קיסרי – מי מתאימה לביצוע הניתוח?

ניתוח מתיחת בטן אינו נחשב לניתוח מסובך, מורכב או מסוכן כלל בעולם הניתוחים הפלסטיים וההליכים הקוסמטיים, ולמרות שאכן ישנם ניתוחים קצרים ופשוטים ביותר הנערכים באזורים אחרים בגוף, כמו למשל ניתוחי חזה פשוטים שכמעט ואינם דורשים חיתוך כירורגי ולכן גם פחות החלמה עוקבת, אך מלבד לכך שנדרשת בסופו החלמה שעשויה להיערך עד כחודש, אין דברים מיוחדים שחובה לדעת עליו מראש. בכל מקרה לגופו תידרש כל מנותחת לעקוב אחר כל הבדיקות אשר המליץ לה עליהן הרופא, בדרך כלל כולן אף יסומנו בתור בדיקות חובה טרם הניתוח, אך מעבר לבדיקות הללו, שלרוב יהיו בדיקות דם בסיסיות בלבד, לא נדרשת המנותחת לדעת שום דבר או להתכונן לאף בדיקה מקדימה.

 

שלא כמו ניתוח שאיבת שומן או ניתוחים קוסמטיים אחרים ומורכבים יותר, אין יותר מדי דרכים לבצע בהן ניתוח מתיחת בטן, בדרך כלל רק בצורה אחת בלבד ובעיקר ללא אפשרות להוספת שתלים או גורמים זרים שעשויים לשנות את בחירת המנותחת או המלצת המנתח, ולכן אין הכנה מנטלית או התלבטות מקדימה שכדאי לדעת עליה מראש לפני שניגשים לעשות את הניתוח או לפחות לבחור את המנתח. יש לציין כי גם כאשר נערך הניתוח כחלק ממכלול ניתוחים כדוגמת “מאמי מייקאובר”, לא יכללו ניתוחים, מסובכים או מסוכנים בכל קנה מידה שהוא, ולכן ביצועם, למעט במקרים חריגים בהם זוהתה על ידי הרופא המטפל התוויית נגד ברורה.

כל הניתוחים הללו מתאימים לנשים בריאות, במשקל תקין או אלה הסובלות מעודף משקל קל, אשר השלימו את בניית התא המשפחתי בחייהן ולא מתכוונות לעבור לידות נוספות במהלך חייהן.

כמה זמן כדאי להמתין בין ניתוח קיסרי לניתוח מתיחת בטן?

התאוששות הגוף מלידה היא דבר אינדיבידואלי שקשה לדעת לגביו את התשובה “הנכונה לכולן”, אך יש לציין כי כאשר מדובר בלידה אשר בוצעה בניתוח קיסרי, מדובר לפיכך אוטומטית בלידה אשר דורשת זמן התאוששות ארוך אף יותר מזה שהומלץ עליו לנשים שחוות לידה רגילה. במקרים של לידה רגילה עשויים להספיק כ-6 חודשים בלבד כדי לשהגוף יתאושש חזרה למצב בו הוא יכול לעבור ניתוח, אך ברוב המקרים כאשר מדובר בניתוח קיסרי, זמן ההחלמה המינימלי יעמוד על כ-9 חודשים לכל הפחות וכ-24 חודשים לכל היותר, במקרים בהם ישנה החלמה איטית של צלקות או חוסר הצטלקות מספקת של רקמות שנותרות פצועות. בזמן ההחלמה, יש חשיבות גם לירידה במשקל, קרוב ככל האפשר למידה שהייתה לפני תחילת ההיריון, לפחות במימדים שאותם כן ניתן להצר חזרה שלא כמו שומן ועור הבטן העודפים, וכמו כן גם לרמות תפקוד ובריאות תקינות לפי כל המדדים הרגילים (בדיקות דם, תפקוד קרדיווסקולרי וכדומה) שהיו בטרם ההיריון, זאת לפי אותו מדד מקובל לפיו נערך כל ניתוח שאינו מוגדר כמציל חיים.

במקום זה יש לציין כי נשים רבות עשויות לעבור ניתוחים משלימים במקביל לניתוח מתיחת בטן כמו למשל הרמת חזה – ניתוח נפוץ במיוחד אצל נשים לאחר לידה ובעיקר לאחר לידות מרובות – וכאן יש להתחשב בזמן החלמה נוסף שנקבע לפי ראות דעתו של הרופא, אשר צריך לקבוע את מידת השד לאחר כ-3 עד 5 חודשים לאחר תום תקופת ההנקה כדי לבצע הערכה אופטימלית, ובמקרים מסוימים אפילו יידרש יותר זמן מכך, בהתאם לאורך תקופת ההנקה. עם זאת, מי שאינה מתכוונת לעבור ניתוח חזה כניתוח עוקב לניתוח מתיחת בטן לאחר לידה בניתוח קיסרי, יכולה להתעלם מהאזהרה לגבי סיום תקופת ההנקה, לה אין קשר לביצוע ניתוחים במקומות אחרים בגוף.

האם ניתן לשלב בניתוח גם שאיבת שומן?

ניתוח שאיבת שומן הוא ניתוח נפוץ מאד בעולם הפלסטיקה המודרנית שקיימת היום, ובמקרים רבים הוא נערך לאחר לידה אשר בוצעה בניתוח קיסרי עקב עודפי שומן ובעיקר עודפי עור רבים הנותרים מאחור עקב התהליך הלא טבעי במהלכו התבצעה הלידה במהירות ותוך שינויי לחץ חיצוניים ופנימיים אדירים עבור שרירי הבטן העליונים והתחתונים במרכז ודופן הבטן. במהלך ניתוח שאיבת שומן מתבצעת שאיבה של תאי ורקמות שומן מתוך אזור הבטן וכן ייתכן כי גם מאזורים סמוכים נוספים, על פי ההחלטות שנקבעו מראש עם המנתח, זאת באמצעות מכשור לייזר המהדק את העור ומפחית דימומים ובצקות, בתהליך שאינו יוצר “כיסים” ריקים של עור ושכבות שומן עליונות אלא מהדק ככל האפשר את שכבות העור החיצוניות אל שכבות השומן התחתונות שנותרו לאחר ביצוע השאיבה, וכך מחזיר לבטן את המראה ההדוק והחטוב. שאיבת שומן מסייעת מאד במקרים רבים להביא את הגוף קרוב ככל האפשר למראה החטוב והמתוח המתבקש בסוף המהפך, אך היא לבדה לא מספיקה כיוון שהיא אינה כוללת טיפול בשכבות העור, ולכן אחרי שאיבה תמיד יהיה צורך ואף חובה לבצע ניתוח מתיחת בטן כדי להשלים את התוצאה.

ישנן מספר דרכים לבצע ניתוח שאיבת שומן, ולכן בכל מקרה לגופו, בהתאם לנתוניה הפיזיולוגיים השונים של המנותחת, ההחלטה באיזו שיטה להשתמש תתקבל על ידי הרופא בהתאם לתלותו באלמנטים רפואיים שונים, בין היתר במשקל הנתון שבו מגיעה המטופלת לניתוח ומשתנים פיזיולוגיים נוספים. גם כאן אין יותר מדי שהמטופלת עצמה צריכה לדעת לפני שאפשר לצאת לדרך, כיוון שהרוב תלוי כאן ברופא, ואפילו אפשר לומר שמוכן מראש בהתאם לשלל המשתנים הפיזיולוגיים אותם יעריך הרופא בעת בדיקתו.
טיפול נוסף שכדאי להכיר לשיפור בצקות הינו עיסוי לימפטי שמומלץ לבצע לאחר שאיבת שומן.

 שומרים על התוצאות – מה עושים ומה לא עושים לאחר ניתוח מתיחת בטן?

השמירה על התוצאה המושלמת לאחר הניתוח קשורה לא רק למנתח ותוצאותיו אלא בעיקר להתנהגות ולאחריות האישית של המטופלת במהלך תקופת ההחלמה. השאיפה בתהליך זה היא להצליח לשמור על התוצאות, במקביל כמובן לשמירה על הבריאות והוראות הרופא, בצורה אופטימלית לטווח הארוך, אך חשוב להבין כי מכיוון שמדובר בניתוח אשר מתבצע לאחר ניתוח קיסרי, הוראות שקשורות לדברים שאסור לעשות, הופכות חשובות מספר מונים. אפשר להגיד שכל אחת מההנחיות הללו היא הוראת חובה חשובה ביותר, והגיוני שכל מטופלת תשמע את כולם מכל רופא אשר ייעץ לה בטרם ביצוע הניתוח. להלן רשימה של הוראות והמלצות לאחר ניתוח מתיחת בטן שחשוב להכיר ולדעת ליישם בעת הצורך:

איסור מוחלט על ספורט ועל הרמת משקלים – לפחות ל-5 שבועות

אחד הדברים שמפעילים יותר מכל לחץ מיותר על האזורים המנותחים ובנוסף גורמים לא רק ללחץ ישיר אלא גם לעלייה בלחץ הדם והדופק, הוא עיסוק בפעילות ספורטיבית, שמשפיע עך הגוף בצורה דומה לנשיאת משקלים כבדים. פעולות אלא אינן מומלצות במהלך החלמה מכל סוג של ניתוח, אך במקרה של ניתוח פלסטי המתרחש לאחר החלמה מניתוח רפואי כדוגמת ניתוח קיסרי, יש לייחס לאיסור זה חשיבות עליונה פי כמה וכמה. מי שלא תקשיב לאיסור זה עלולה ליצור לעצמה שטפי דם עקב לחץ עודף על כלי דם הנמצאים בשיקום, ליצור בצקות לימפטיות בין שכבות השריר באזור הניתוח, ליצור נפיחויות באזור הבטן התחתונה, ולפגוע בצורה מהותית בתוצאה הסופית ואף בבריאותה. (מומלץ לקרוא על המכשיר לעיסוי לימפטי עם כל הפרטים)

איסור מוחלט לשכב על הבטן ואזור החזה – לפחות ל-5 שבועות

הלחץ הגדול ביותר שעלול להיות מופעל על האזורים שעברו את הניתוח ובכך לפגוע, אפילו בצורה מהותית, בתוצאה הסופית, הוא הלחץ שיעלה עליהם מכל משקל גופכם כאשר תחליטו בטעות לשכב על צידו הקדמי של הגוף. לא משנה כמה זה עשוי להיות נוח או אפילו “נדרש” לשם שינה טובה, חל איסור חמור לשכב על הבטן או החזה, על כל האזור שעבר את הניתוח, אפילו לזמן קצר, במשך תקופה של חודש לכל הפחות, זאת כדי שלא לפגוע בשרירי הבטן הרגישים בשלב ההתחלתי של ההחלמה.

חובת חבישת חגורת בטן או חגורת לחץ – לפחות ל-4 שבועות

לבוש לחץ, בעיקר חגורות בטן, הן מחזה נפוץ אצל מי שעובר ניתוח מתיחת בטן, ובדרך כלל כל רופא יגיד שחבישתן היא עליונה בחשיבותה, ללא קשר לניתוח קיסרי או לא. למרות שהדבר נחשב לחובה בכל מקרה, יש לציין כי לאחר ביצוע ניתוח קיסרי, מצב הבטן התחתונה רגיש יותר ובעיקר הסיכון להיווצרות רפיון שרירים עולה בצורה מהותית מאד, ולכן חלה חובה לחבוש את חגורת הבטן לאחר ניתוח קיסרי, לכל אורך תקופת ההחלמה עליה מורה הרופה ללא יוצא מהכלל ובדיוק לפי הכללים בספר, בדרך כלל לתקופה שלא תרד מתחת ל-4 שבועות לכל הפחות. יש רופאים שמציינים כי שבועיים זה מספיק, אך מרבית המומחים סבורים כי 4 שבועות יתאימו להחלמה תקינה.

חובת ביצוע פעילות גופנית מינימלית

כל רופא יגיד לכל מטופלת ומנותחת שמנוחה היא חשובה, אך לא פחות חשובה ממנה היא גם הפעילות הגופנית המינימלית שבאה לאחריה. פעילות מינימלית של הגוף שהיא אינה רביצה במיטה, מסייעת למנוע התפתחות של קרישי דם, התקשות שרירים ושאר תופעות שליליות. ניתן לעשות זאת על ידי הזזה של הגוף לכ5 עד 10 דקות בכל שעה, בהליכה איטית ובעיקר בעזרת התניידות עצמאית ככל האפשר.

חובת שמירה על קצב ההחלמה האישי

אין דבר כזה קצב החלמה מתאים או נכון, אפילו לא אופטימלי, אלא רק אינדיבידואלי לחלוטין, כזה שתלוי בכל מטופלת ועשוי להשתנות בצורה חדה מאחת לשנייה. למרות שתהליך ההחלמה יכול להיות מעט ארוך ומתסכל, בהתאם למאפיינים הפיזיולוגיים האישיים של כל מטופלת, אסור להזדרז או לעשות כל דבר שאינו מרגיש בסדר גמור לגוף כדי “לאתגר אותו” או “לדחוף אותו לקצה” התנהגות זו עשויה רק לפגוע ולא להועיל, ולכן צריך לקחת את הזמן ולתת לגוף לעשות את שלו בקצב שלו, בלי לצפות לשוב לתפקוד מלא תוך פרק זמן שרלוונטי לאנשים אחרים.

כמה עולה מתיחת בטן?

מחיר מתיחת בטן נע בין 20,000 ש”ח ל60,000 ש”ח. הגורמים העיקריים שמשפיעים על מחיר מתיחת בטן הם : משקל המטופל, כמות העור העודף שיוסר, צורך בשאיבת שומן ובאיזה כמות מדובר, האם ישנם הליכים נוספים לקבלת התוצאה הרצויה כמו קשירת שרירים, הזזת הטבור ועוד.יש להוסיף לשקלול את המוניטין של המנתח, מקום הניתוח, הצוות, המרדים שכל אלו גם כן משפיעים על המחיר. לכן, המחיר הסופי המדוייק הוא אינדיבדואלי למטופל ולמנתח ונקבע רק לאחר פגישת ייעוץ ותאום ציפיות בין המנתח למועמד לניתוח. לפרטים נוספים עיברו למאמר המלא : עלות מתיחת בטן
חשוב לציין שמדובר באחד מהניתוחים הקוסמטיים היקרים ביותר וישנה אפשרות להוזיל את עלות הניתוח ולהתנתח במערכת הציבורית. כך ניתן להעזר בשב”ן ובקופות שיש להן הסדר עם המנתח, במידה ובחרתם באפשרות הזו ישנם מספר נקודות שכדאי לדעת בנוגע להבדלים בין ניתוח באופן פרטי מול ניתוח במערכת הציבורית

שימו לב! מדובר בגוף שלכן ובבריאות האישית שלכן, לפני קבלת החלטה בידקו מי הרופא, הוותק שלו, המומחיות שלו בכירורגיה פלסטית ואסתטית ורק לאחר מכן המחיר. כאן אין מקום לשרלטנים דאגו לכך שהמנתח אכן מקצועי, שהרופא שייך לאיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית. בדקו המלצות של מטופלים, וודאו את אופן הליווי לאורך כל השלבים של הניתוח כולל שלב ההחלמה, שאלו את כל השאלות, שתפו את ההיסטוריה הרפואית שלכם על מנת שאכן המנתח יוכל לתת את התוצאה הטובה ביותר וחשוב לא פחות, הקפידו על הנחיות הרופא לפני הניתוח ואחרי הניתוח (טיפ קטן ממני, הפסיקו לעשן כבר עכשיו! כך תוכלו לקצר את זמן ההחלמה, לצמצם סיבוכים אפשריים ולדאוג לנראות הצלקת החדשה )

מלאו שאלון התאמה לפני ניתוח והגיעו למנתח המדוייק לצורך האישי שלכם,
כך תימנעו מעלויות מיותרות וריצות ברחבי הארץ עבור שעות ייעוץ שוב ושוב.
למעבר לשאלון התאמה ליחצו כאן : שאלון התאמה לפני ניתוח מתיחת בטן

מעוניין/נת בשיחת יעוץ?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם ממש בקרוב

באותו נושא

בואו נדבר רגע על הבצקת

בחרת לבצע שאיבת שומן או מתיחת בטן, מעולה! בחרת רופא מדהים, פנטסטי! הניתוח עבר בהצלחה ובכל זאת עדיין אינך מרוצה.
רצית לראות את תוצאות הטיפול ולקבל מחמאות וזה עדיין לא קורה? כן, זה יעבור, עניין של כמה חודשים (לפחות ברוב המקרים)
הכירו אפשרות מעולה לזרז את ההחלמה ולטפל בבצקת באמצעות סדרת טיפולים של עיסוי לימפטי! בזמן שלך! בבית שלך! בתדירות הרצויה לך!
ישירות מהיבואן הרשמי ובהמלצת הרופאים
הבצקת היא אינדבידואלית לכל מטופל ולא בהכרח מחייב שכולם חווים אותה. אבל אם כן, הטיפול נועד לסייע בדיוק בשביל זה. רוצה לקרוא על הטיפול? פשוט ללחוץ כאן
מתיחת בטן צרו קשר
תיאום שיחת ייעוץ
השאירו פרטים ויועץ יצור עמכם קשר בהקדם
דילוג לתוכן