מתיחת בטן ללא ניתוח

רבים מבקשים להשיג מראה אסתטי, אסוף וחטוב של בטן שטוחה ללא ניתוח, ועלולים שלא להזדקק להליכים כירורגיים פולשניים או להירתע מהליכים כמו ניתוח מתיחת בטן, שכרוך בהרדמה מלאה, וכולל את מגוון הסיכונים הקיימים בניתוח כירורגי פולשני מכל סוג. הודות לפיתוח טכנולוגיות וידע רפואי מתקדם, ניתן להיעזר במגוון שיטות למתיחת בטן ללא ניתוח. להלן השיטות העיקריות והפופולריות כיום בישראל:
שיתוף:

תוכן עניינים

בטן שטוחה ללא ניתוח! יש דבר כזה?

  • המסת שומן בקור

מכיוון שתאי השומן בגופנו רגישים לטמפרטורות נמוכות, הם נמסים בתגובה לחשיפה אליהם, בעוד יתר רקמות הגוף, רמות העור, רקמות השריר, תאי העצב, כלי הדם והבלוטות לא מושפעים מכך כלל.

מערכת הלימפה מפנה את תאי השומן המתים באופן טבעי תוך מספר שבועות, והמטופלים זוכים למראה חטוב ולהצרת היקפים.

במסגרת הטיפול מסלקים עודפי שומן, מהדקים את העור ומשפרים את מרקם העור. להבדלים בין שאיבת שומן למתיחת בטן ליחצו כאן.

חשוב לדעת, שהשיטה לא מתאימה למי שסובל מעודפי עור, אלא רק למי שרוצה לצמצם היקפים ולתת לבטן רופסת מראה מהודק ומחוטב יותר. עבור מטופלים שסובלים מעודפי עור מומלץ לבחור בשיטות טיפול אחרות.

  • פרקטורה

השיטה יעילה למי שסובל מעודפי עור ופגיעה ברקמות החיבור עקב הריונות או ירידה דרמטית במשקל הגוף. במסגרת השיטה נעשה שימוש בטכנולוגיה ייחודית וחדשנית, שמסייעת להחליק, להדק ולמצק את העור ולתת לו מראה צעיר יותר ללא ניתוח.

הטיפול מבוסס על שימוש בגלי רדיו, המועברים באמצעות מחטים זעירות. אלו מעבירות אנרגיית חום לשכבה שטחית שנמצאת מתחת לפני העור, וכך מעודדות ייצור קולגן, מהדקות ומקצרות שרשראות מולקולריות, ויוצרות סינטזה טבעית בין אלסטין וקולגן, 2 חומרים שמעניקים לעור גמישות ומראה מהודק.

הטיפול מאפשר למבנה העור להתחדש ולשפר את איכות העור ומכיל מגוון יתרונות:

  • אינו פולשני ואינו מסב נזק לעור כמו סימנים כחולים, חתכים וכדו’.
  • סטרילי ובטוח לטיפול על ידי מי שעבר הסמכה מקצועית
  • מתאים לכל סוגי העור
  • מתאים גם לנערות ולנשים שטרם עברו הריונות
  • אפקט מוגבר עד ל- 3 חודשים לאחר מועד הטיפול
  • ניתן לשלב יחד עם טיפולים אסתטיים נוספים, כמו טיפול בלייזר לדוגמה
  • מטפל גם בסימני מתיחה

את תוצאות הטיפול בפרקטורה ניתן לראות כשבוע ממועד הטיפול, ובהתאם למצב העור, ייתכן שיידרשו מספר טיפולים. כחלק מהתגובה הטבעית של הגוף, עלולים להופיע אדמומיות ורגישות במהלך ימים ספורים לאחר הטיפול.

הטיפול לא מתאים לנשים בהריון או אלרגיות למתכות וטיפולים חשמליים, וכן למי שחולה בסרטן או סובלת ממחלה זיהומית או תהליך דלקתי חריף. לפרטים נוספים על שיטת פרקטורה.

  • עיסוי לימפטי

העיסוי הלימפטי מגיע מעולמות הרפואה המשלימה, ובמסגרתו מעסים את בלוטות הלימפה, שנועדו לפנות נוזלים שהצטברו ברקמות הגוף.

הטיפול נועד להמריץ את המערכת הלימפטית באזור הבטן בפרט, ובגוף בכלל, אך מסייעת במקרים קלים בלבד של נפיחות בטנית ומראה מדולל. חשוב לציין במידה והמצב דורש התערבות נוספת לניקוז לימפטי מעבר לעיסוי יש לפנות לרופא מומחה.

  • תכשירים קוסמטיים

תעשיית הקוסמטיקה מפתחת בכל עת תכשירים חדשים למיצוק העור, להעלמת סימני מתיחה ולחידוש תאי העור למראה צעיר ומתוח, החל מפילינג ועד למשחות וקרמים שונים.

אף על פי שהתכשירים הללו לא יגרמו לכם לאבד ממשקל הגוף או לצמצם את ההיקפים, הם יכולים לתרום למראה אסתטי ולעזור במקרים קלים של עור רפוי.

  • פעילות גופנית

אין ספק שהדרך הבריאה והטובה ביותר לשמור על בטן מתוחה היא פעילות גופנית, שמעודדת שריפת שומנים ובמקביל מגדילה את מסת השריר.

במרבית המקרים, התדלדלות העור והיווצרות של עודפי עור מסיביים היא תוצאה של ירידה מהירה במשקל הגוף כתוצאה מדיאטה קיצונית או לא מאוזנת או כתוצאה מניתוחי שרוול או קיצור קיבה.

אם ברצונכם להשיל ממשקל גופכם ולהימנע מרפיון העור מומלץ לעשות זאת בצורה מבוקרת ואיטית. אף על פי שהרצון הוא לראות תוצאות מהירות, ובהעדר תוצאות מהירות המוטיבציה עלולה להיפגע, הורדת מסות שומן מסיביות עלולה להותיר אתכם עם עודפי עור שלא ניתן יהיה לתקן ללא הליך כירורגי פולשני, מה שעלול לפגוע בביטחון העצמי שלכם ויהיה הרבה פחות מועיל.

חשוב לזכור, שמראה של עור מדולל ומידת יכולת ההתחדשות של העור פעמים רבות תלויות בגנטיקה, ולהתמודדות מול הפרמטר הזה טרם נמצא פתרון.

פעילויות ספורט שמומלצות לחיטוב הבטן כוללות פילאטיס, יוגה, אימון מכשירים ורצועות כמו TRX.

על מנת לעבור תהליך תקין של ירידה במשקל ממומלץ להיעזר באנשי מקצוע, מאמן/נת כושר לבניית תוכנית פעילות גופנית מתאימה ותזונאי/ת לשמירה על תזונה נכונה ומאוזנת, אלו ילוו אתכם צעד צעד בתהליך.

 

 

 

מלאו שאלון התאמה לפני ניתוח והגיעו למנתח המדוייק לצורך האישי שלכם,
כך תימנעו מעלויות מיותרות וריצות ברחבי הארץ עבור שעות ייעוץ שוב ושוב.
למעבר לשאלון התאמה ליחצו כאן : שאלון התאמה לפני ניתוח מתיחת בטן

מעוניין/נת בשיחת יעוץ?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם ממש בקרוב

באותו נושא
מתעניינים במתיחת בטן,
אבל מוצפים במידע...
רופא בעל הסמכה יכול לכוון לניתוח המתאים וזאת על פי הרקע הרפואי, מבנה הגוף שלך ופרמטרים נוספים שיתנו תמונה כוללת בפגישת ייעוץ אישית.
רוצה לבדוק אם את/ה מועמד/ת מתאימ/ה?

השאלון נועד בעיקר לוודא שאכן הניתוח רלוונטי לך ולחסוך ממך הגעה מיותרת במצב של חוסר התאמה.

מתיחת בטן צרו קשר
תיאום שיחת ייעוץ
השאירו פרטים ויועץ יצור עמכם קשר בהקדם
דילוג לתוכן