מתיחת בטן היקפית

מתיחת בטן היקפית, המכונה גם Body lift, הנה ניתוח מורחב למתיחת הבטן הסטנדרטית. במהלך הניתוח מעצבים ומהדקים את השרירים במספר אזורי גוף, ביניהם דופן הבטן, אזור הערווה, צידי האגן, צידי הירכיים, הגב התחתון והעכוז.
שיתוף:

תוכן עניינים

מה כולל ניתוח מתיחת בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית, המכונה גם Body lift, הנה ניתוח מורחב למתיחת הבטן הסטנדרטית. במהלך הניתוח מעצבים ומהדקים את השרירים במספר אזורי גוף, ביניהם דופן הבטן, אזור הערווה, צידי האגן, צידי הירכיים, הגב התחתון והעכוז.

אזורי הגוף הללו נחשבים לבעייתיים בגלל קימורי הגוף הבולטים שמאפיינים אותם, אשר לא ניתן להסתיר מתחת לחצאית או בתוך המכנסיים, ומתיחת בטן היקפית נועדה ליצור מראה מחוטב ומעוצב, להסתיר צלקות ולהעלים עודפי עור.

כמו כן, ניתוח מתיחת בטן היקפית עשוי לכלול הליכים נוספים כמו שאיבת שומן מצידי הירך, הרמה של העכוז, הגדלה של רקמה עצמונית בעכוז ועוד.

הליכי הניתוח והפרוטוקול עשויים להשתנות בין מטופל אחד לאחר, מכיוון שהם מותאמים באופן אישי למצב רקמות העור והשומן, לדרישות המטופל ולמבנה גופו.

באמצעות ניתוח מתיחת בטן היקפית ניתן ליצור מראה מחוטב ומעוצב יותר בדופן הבטן, להעלים צלוליט מצידי הירך וליצור מראה מורם וחטוב יותר לעכוז תוך שמירה על פרופורציות הגוף הטבעיות ומצב השרירים.

מהן הסיבות להיווצרות עודפי העור באזורי הגוף הללו?

אף על פי שהעור הנו גמיש, אלסטי, ויכול להתכווץ במידת מה, לאחר שמטופל מסיר עודפי משקל במידה ניכרת, נוצרים עודפי עור, אותם לא ניתן להעלים, גם לא בעזרת פעילות גופנית וחיזוק שרירי הגוף.

במקרים אחרים נוצרים עודפי עור באזור הבטן והמותניים כתוצאה מהיפרדות של שרירי הבטן, מצב שנפוץ לראות בקרב נשים לאחר לידה. גם במקרים אלו חיזוק השרירים הבטניים ושרירי המותניים לא יפתור את הבעיה.

למי הניתוח מתאים?

  • גברים ונשים מגיל 17 ומעלה, שסובלים מעודפי עור בדופן הבטן, הירך הצידית והעכוז כתוצאה מהשלת משקל הגוף ושינוי ניכר בהיקפים ובעודפי השומן.
  • נשים לאחר לידה, שנותרו בגופן עודפי עור כתוצאה ממתיחת דופן הבטן.
  • באופן כללי, הניתוח מומלץ לאוכלוסייה צעירה.

מי לא יכול לעבור ניתוח מתיחת בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית אינה מתאימה למי שסובל מהשמנת יתר ו- BMI שעולה על 35 או למי שטרם מלאו לו 17 שנים.

האם הניתוח מסוכן?

בכל ניתוח קיימים סיכונים, אשר המנתח מחויב לציין בפני המטופל במסגרת הסכם מדעת. עם זאת, ניתוח מתיחת בטן היקפית נחשב לניתוח בטוח עם סיכונים נמוכים, שאורך מספר שעות בלבד.

במקרים בהם הניתוח עלול להתארך עקב פרוצדורות נוספות, כמו שאיבת עודפי שומן למשל, פרוצדורה נוספת כמו הרמת הישבן עשויה להיקבע למועד אחר, אולם אין זה מחייב.

במה כרוכה ההחלמה מהניתוח?

שחרור המטופל מתבצע כיממה לאחר מועד הניתוח. החלמה מלאה ממתיחת בטן היקפית אורכת כחודש וחצי, ובימים הראשונים היא מצריכה ניקוז של הפרשות המטופל באמצעות נקזים (2 אחוריים ו- 2 קדמיים). כמו כן, נדרש מהמטופל ללבוש לאורך כל תקופת ההחלמה מחוך, שמולבש לגופו מיד בתום הניתוח, ובאפשרותו להסירו רק על מנת לרחוץ את גופו.

בתום שבועיים ניתן לשוב בהדרגה לעבודה משרדית ולנהיגה, ובתום חודש ממועד הניתוח ניתן לשוב בהדרגה לפעילות גופנית.

האם הניתוח מותיר צלקת?

מתיחת בטן היקפית מותירה צלקת לרוחבה של הבטן התחתונה, שנמשכת אל צידי האגן ורום הישבן בזווית של 360 מעלות, אולם הצלקת ממוקמת מתחת לקו הבגד התחתון, כך שהיא איננה חשופה לעין.

במקרים בהם עודפי העור האחוריים ממוקמים במיקום גבוה מאוד, ייתכן שתישאר צלקת נוספת סביב הטבור, בדומה לצלקת שנוצרת כתוצאה ממתיחת בטן.
ניתן לצמצם את הצלקת ולשפר אותה באמצעות יריעות סיליקון ובנוסף במידה וישארו סימני מתיחה ניתן להעזר בשיטת הפרקטורה שהיא בעצם שימוש בגלי רדיו שמטשטשים את הסימנים.

האם מתיחת בטן היקפית משנה את מידות הגוף?

מתיחת בטן היקפית מסירה עודפי עור ושומן, ובכך מצמצמת היקפים, מה שעשוי להוביל לשינוי בהיקפים ולירידה במידה.

למעשה, הניתוח מסייע לתקן את מה שהדיאטה והפעילות הגופנית לא הצליחו, ובעקבותיו ייתכן שישתנו פרופורציות הגוף, ובהתאם לכך סגנון הלבוש. פרט לכך, צפוי שינוי לטובה בהרגשה האישית ובביטחון העצמי.

מלאו שאלון התאמה לפני ניתוח והגיעו למנתח המדוייק לצורך האישי שלכם,
כך תימנעו מעלויות מיותרות וריצות ברחבי הארץ עבור שעות ייעוץ שוב ושוב.
למעבר לשאלון התאמה ליחצו כאן : שאלון התאמה לפני ניתוח מתיחת בטן

מעוניין/נת בשיחת יעוץ?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם ממש בקרוב

באותו נושא
מתעניינים במתיחת בטן,
אבל מוצפים במידע...
רופא בעל הסמכה יכול לכוון לניתוח המתאים וזאת על פי הרקע הרפואי, מבנה הגוף שלך ופרמטרים נוספים שיתנו תמונה כוללת בפגישת ייעוץ אישית.
רוצה לבדוק אם את/ה מועמד/ת מתאימ/ה?

השאלון נועד בעיקר לוודא שאכן הניתוח רלוונטי לך ולחסוך ממך הגעה מיותרת במצב של חוסר התאמה.

מתיחת בטן צרו קשר
תיאום שיחת ייעוץ
השאירו פרטים ויועץ יצור עמכם קשר בהקדם
דילוג לתוכן