מכשיר עיסוי לימפטי בבית שלך ובזמן שנוח לך

מכשיר עיסוי לימפטי מקצועי לטיפול במערכת הלימפה המלווה בכאבים, בצקות ונפיחויות כתוצאה ממחלה כרונית, פציעה או ניתוח כמו ניתוח אורטופדי או ניתוח קוסמטי, מחלות כלי דם ואונקולוגיה. המכשיר מאושר במכון התקנים הישראלי ומומלץ על ידי רופאים בתחומים שונים. ניתן לרכוש או להשכיר. מגיע אליך לבית עם הדרכה אישית.
תוך מספר דקות אפשר להתחיל את הטיפול ולהגיע לתוצאות כמעט מיידיות.
שיתוף:

תוכן עניינים

מכשיר עיסוי לימפטי המאושר על ידי מכון התקנים הישראלים ובהמלצת הרופאים

סובלים מבצקות או עודפי נוזלים, כאבים, דלקות, נפיחויות בשרירים או בעיות עור, ולא מוצאים פתרון באף טיפול אחר? אם עברת ניתוח קוסמטי כמו מתיחת בטן או שאיבת שומן, אם עברת ניתוח לאחר פציעת ספורט המאמר הזה הוא בול בשבילך! הגיע הזמן לשמוע על פתרון אצלך בבית. המכשיר לעיסוי לימפטי – אחד הפתרונות החשובים ביותר בשוק האורתופדיה בפרט והרפואה בכלל – המאפשר לכם לטפל בעצמכם, לחסוך הון תועפות על טיפולים מוסדיים, לא לחכות בשום תור לאף רופא או מומחה בתחום ולקחת בעצמכם בידיים את הבריאות שלכם בצורה האחראית ביותר בה תוכלו לעשות כן.

אז במה בעצם מדובר? מכשיר עיסוי לימפטי, הוא מכשיר המסייע למטופל לבצע בעצמו עיסוי לימפטי באזורים שונים בגוף, בסטנדרט איכות טיפולית גבוהה ובצורה שיכולה לא רק למנוע כאבים או לשפר את מצב העור בצורה משמעותית, אלא גם לסייע בהחלמה מניתוחים, לפתור או להקל על בעיות פרקים ובייחוד על בעיות פרקים דלקתיות, למנוע בצקות והצטברויות נוזלים ואף לסייע לנקז בצקות קיימות ולמזער אותן, לזרז את תהליכי הריפוי הטבעיים של רקמות פגועות, לשפר את הערנות והחיוניות, ובכלל, להפוך על פיו את כל תהליך הטיפול ולקחת אותו למקום הטוב ביותר שבו הוא היה אי פעם.

המכשיר מתאים לאנשים שהמצב הבריאותי שלהם דורש עיסוי לימפטי בתדירות גבוהה ויש להם קושי פיזי בניידות או סתם עניין של נוחות ומעדיפים לקבל את הטיפולים בבית. אנשים הסובלים מבצקות ונפיחות בידיים וברגליים כתוצאה מהפרעות הקשורות בהולכה הלימפטית. רופאים רואים יתרון משמעותי בשימוש במכשירי העיסוי הרפואי ובתרומתם לקיצור תהליכי שיקום ברקמות אחרי ניתוח, עם זאת יש לוודא עם הרופא המטפל שאכן יש צורך בעיסוי לימפטי ושהגוף מוכן לטיפול.

במה המכשיר הביתי לעיסוי לימפטי עוזר לנו?

ניקוז לימפטי ידני (באנגלית M.L.D) הידוע יותר בכינוי “עיסוי לימפטי” הוא טיפול רפואי המתמקד ברקמות באזורים שונים בגוף במטרה לנקז החוצה מהן את הנוזל הלימפטי, שהוא נוזל המיוצר במערכת הלימפה ומופרש ממנה החוצה דרך מערכת קשרי הלימפה בגוף. מערכת זו אחראית בגוף בין היתר על סינון מבוסס קרום בררני של גופים ומזהמים חיצוניים – בדרך כלל חיידקים או יצורים מיקרוביאלים דומים – כאשר תפקודה התקין כולל הזרמה שוטפת של הנוזל הלימפטי החוצה מהחללים הבין-תאיים בין הרקמות השונות, לאורך צינורות הולכה הפרושים בשלל מערכות בגוף ואל הוורידים התת-בריחיים השוכנים באזור בסיס הצוואר ואשר בהם מצויה נקודת הניקוז הסופית של המערכת. כאשר מערכת זו פועלת באופן שאינו תקין ובעיקר כאשר היא נסתמת, מה שקורה באופן טבעי בעיקר בקשריות (בלוטות) שקיימות בה לאורך הזמן ובעיקר לאחר פציעות, תאונות או מחלות שונות, מתרחשות הצטברויות של נוזל לימפטי באותם חללים בין-תאיים באופן שממלא אותם בזיהומים, דלקות ולבסוף גם בצקות שעלולות להיות במקרים מסוימים קשות מאד להסרה וטיפול.

טיפול עיסוי לימפטי, אשר פותח במספר טכניקות מקבילות המגיעות כולן במקור מגרמניה, הוא תהליך אשר במהלכו מופעל לחץ אוויר מתון וממוקד, על ידי שימוש בידיים או בעזרת מכשיר מקצועי לעיסוי לימפטי, ישירות על שכבות העור החיצוניות באזור שדורש את הטיפול. לחץ זה מסייע לזירוז פתיחה וסגירה נשנות של נימים לימפטיים זעירים הקיימים בין הרקמות השונות, בפעולה הדוחפת החוצה והלאה את הצטברויות הנוזל הלימפטי, מתקנת ומונעת הישנות של מקרה חסימה במסתמים הקיימים בצינוריות ההולכה או בקשריות הלימפטיות, ומסייעת להחזרתו של הנוזל לזרימה התקינה של שאר מערכת הלימפה תוך מניעה של בצקת הנוצרת מאותה הצטברות נוזל כאשר אינה מטופלת. כלומר, שלא כמו טיפול עיסוי ממוצע בספא, מדובר בטיפול שיש לו מטרה רפואית וקוסמטית מהותית, לא רק עבור אחד האדם אלא אפילו עבור מטפלים קוסמטיים מקצועיים וספורטאים אולימפיים

יש לך שאלה ? אפשר לקבל תשובה מיידית כאן!
השארת פרטים לשיחה ישירה מול היבואן הרישמי

בהמלצת הרופאים, ישירות מהיבואן בבית שלך, בזמן שלך ובתדירות הרצויה לך!

מכשיר לעיסוי לימפטי שימוש בטכנולוגיה – לחץ פנאומטי לסירוגין

מכשיר לעיסוי לימפטי, שלא כמו ביצוע עיסוי לימפטי בעזרת כפות הידיים, עושה שימוש בטכנולוגיה הנקראת IPC (לחץ פנאומטי לסירוגין) המסייעת לפזר בצורה מושלמת את הלחץ המופעל על פני העור ודרכו על צינורות ההובלה, הקשריות, החללים הבין-תאיים ושאר האזורים בהם מכוון תהליך העיסוי לטפל, ובכך לשפר בצורה מהותית את ההשפעה החיובית הפוטנציאלית שיכולה להיות לטיפול זה. לעומת עיסוי לימפטי שמתבצע ביד, נמצא כי טיפול בעזרת מכשיר עיסוי לימפטי מסב למטופלים השפעה מהירה יותר באספקט של הורדת נפיחויות ובצקות, מסייע להם על ידי הגברת קצב חילוף החומרים הטבעי של גופם שתורם גם הוא לתהליך הריפוי והשיקום הטבעי של הרקמות, ומשפר באופן מהותי את הטיפול האקטיבי במקרים של ליפידמה (הצטברות שומן מתחת לעור באזור הרגליים, רבים נעזרים במכשיר לבצקות ברגליים) ולימפאדמה (בצקת לימפטית) שלא תמיד ניתן לטפל בהם בעזרת עיסוי עצמי בכפות הידיים

האם ניתן לבצע עיסוי לימפטי ידני ללא שימוש במכשיר?

עיסוי לימפטי, שביצועו תורם בין היתר לשיפור תהליך השינוע של נוזלים מסוגים רבים בגוף ולא רק של נוזלי המערכת הלימפטית ולחידוש רקמות מזורז, יכול להתבצע גם ביד ואף על ידי מעסה אורתופדי המומחה לביצוע טיפול זה, מתבצע בצורה האישית והמותאמת ביותר לצרכי המטופל בצורה פרטית בבית על ידי מכשיר מיוחד לעיסוי לימפטי. תנועת העיסוי מגבירה את חילוף החומרים, משככת כאבים, מוציאה חומצה לקטית אחרי פעילות ספורטיבית, מנקה עודפי נוזלים מהרקמות ומשפרת את מערכת החיסון. מלבד מקרים מיוחדים בהם חשובה התערבות של מטפל מוסמך, בעיקר מקרים של בצקת שהתפתחה יתר על המידה והגיעה למצב שהיא עלולה לסכן את בריאותו של המטופל, מכשיר עיסוי לימפטי מומלץ על ידי רופאים והוא האפשרות המקצועית ביותר של כל מטופל להצליח לטפל בעצמו באופן שיוכל להיכנס ולהשתלב בהצלחה בשגרת החיים שלו.

במה מכשיר לעיסוי לימפטי עוזר לטפל?

ההשפעות החיוביות של שימוש במכשיר לעיסוי לימפטי כוללות סגולות לטיפול אפקטיבי וחסר כאבים במגוון רחב של מחלות ובעיות רפואיות ובין היתר מקרים שונים של התפתחות בצקות ובייחוד מקרים של בצקות לאחר הריון ובצקות שנוצרו לאחר ניתוחים, במקרי התפתחות של דלקת ושל כאב ממקור דלקתי או כרוני, במקרים של ניוון שרירים או התנפחויות חריגות ברקמות שריר שדורשות תהליך שיקום וריפוי של רקמה פגועה, מחלות עור כגון פסוריאזיס ואקזמה, אי ספיקה ורידית כרונית, איזון רמה גבוהה של דלילות כדוריות דם לבנות, שיקום רקמות שנפגעו עקב טיפולי הקרנות, ובנוסף לכך אף בפוסט טראומה ומגוון רחב של בעיות מנטליות הקשורות בין היתר להישנות של מקרי כאב כרוניים. השפעה רחבה זו שנוגעת בכל כך הרבה מערכות חיוניות בגוף נובעת מכך ששיפור זרימתם של נוזלי הלימפה בגוף תורם לשיפור פעילותה של מערכת החיסון ובכך ליכולתו של הגוף להתמודד בהצלחה עם זיהומים, מחלות ותקלות על ידי ריפוי וחידוש מואץ של תאים ורקמות

באילו מקרים מומלץ להשתמש במכשיר לעיסוי לימפטי?

  • בצקת הלימפה – לימפאדמה
  • מצב של דליות
  • צלוליטיס
  • כריתת שד
  • לאחר ניתוח שמצריך שכיבה ממושכת
  • זרימת דם חלשה – בעיות עם כלי דם
  • לאחר היריון
  • לאחר ניתוח מתיחת בטן
  • לאחר ניתוח שאיבת שומן
  • מצב של מאמץ פיזי / עייפות ומתח
  • רגליים נפוחות
  • כריתת שד
  • ניתוח לאחר פציעה או החלפת מפרק הברך
  • החזרת אלסטיות לעור

יש לך שאלה ? אפשר לקבל תשובה מיידית כאן!
השארת פרטים לשיחה ישירה מול היבואן הרישמי

בהמלצת הרופאים, ישירות מהיבואן בבית שלך, בזמן שלך ובתדירות הרצויה לך!

יתרונות בשימוש במכשיר ביתי לעיסוי לימפטי לאחר ניתוח.

מטופלים שעברו ניתוחים קוסמטיים, בעיקר במקרים של ניתוחים מקיפים כמו ניתוח מתיחת בטן או שאיבת שומן מאזורים שונים בגוף, מטופלים שסבלו או סובלים משברים או פציעות טראומה דומות לאחר תאונה, החולים במצב של רגל סוכרתית בפרט וחולי סכרת בכלל, מטופלים הסובלים מדלקות פרקים, מטופלים שסבלו מקטיעת איברים חלקית או מלאה, מטופלים שאובחנו עם בעיות נוירולוגיות או שנמצאים בגיל מתקדם, מטופלים שחוו בעבר אירוע מוחי או שבץ, מטופלים הסובלים מכאבים כרוניים או מדלקות פרקים נשנות, מטופלים שעברו ניתוחי החלפת ברך או ירך, מטופלים הסובלים מבצקות כרוניות, ובכלל, אנשים שזקוקים לחיזוק ושיפור פעילותה של מערכת החיסון, יוכלו כולם למצוא פתרון, שימוש אפקטיבי וחיוני לטיפול בעזרת מכשיר עיסוי לימפטי. על מטופל שחווה טיפול זה מגלה מהר מאד כי סגולותיו הרבות הן לא רק שמועות אלא מדע רפואי המיושם בהצלחה בשטח, בצורה שלא רק מעלימה את הכאב אלא משפרת את החיוניות ורמת האנרגיה, משפרת את מראה העור, מעלימה את הבצקות ומשפרת משמעותית את איכות החיים הכללית.

  • עיסוי לימפטי בבית בנוחות שלך בזמן שנוח לך בתדירות שמתאימה לך
  • הטיפולים ניתנים בכל הארץ
  • תוצאות מורגשות מיידית
  • מומלץ לספורטאים לאחר אימון או פציעת ספורט
  • הורדת נפיחות ובצקת בידיים, ברגליים, בבטן בהתאם למקרה, ניקוז חומצה לקטית
  • מתאים לשימוש אחרי ניתוח פלסטי – ניתוח קוסמטי/ ניתוח אורטופדי
  • סובלים ממחלות כלי דם ואונקולוגיה
  • סובלים ממחלה כרונית.

שימוש במכשיר לעיסוי לימפטי לשיכוך כאבים

פעילותו של מכשיר לעיסוי לימפטי כוללת שימוש בפרצים של לחצי אוויר מבוקרים המשתחררים דרך כיסי אוויר ייעודיים במכשיר שצורתו היא כצורת שרוול, כאשר הכיסים הללו מפעילים לחץ מבוקר בעוצמה הרצויה ישירות על האזור שמקבל את הטיפול בתצורות, מתווים ומקצבים שונים, בדרך כלל מכיוון למטה כלפי מעלה אך לעיתים גם הפוך מכך. מכשיר זה נותן מענה לכל הבעיות הרפואיות שציינו כאן למעלה ואף עבור בעיות רפואיות נוספות, מסייע לשיכוך כאבים ותסמינים שליליים אחרים, ונעזר בשנים רבות של מחקרים מדויקים ותוצאות מדעיות מוכחות כדי לקדם את הטיפול גם בקרב רופאים רבים שממליצים למטופלים. אם אין סיבה מיוחדת לעשות עיסוי לימפטי אצל מעסה מומחה, האפשרות הטובה ביותר היא מכשיר עיסוי לימפטי

מכשיר לעיסוי לימפטי למטרות קוסמטיות

למרות העובדה שמדובר במכשיר בעל שימוש רפואי שכאמור ממוסד היטב בעולם המחקר המדעי והרפואי, מכשיר לעיסוי לימפטי משמש גם למטרות קוסמטיות בלבד, גם עבור מי שאינו חווה כאבים או סובל מתסמינים אחרים אלא רק היה רוצה לשפר את המראה החיצוני שלו ושל עור הגוף שלו, היה מעוניין להעלים בצקת שאינה נראית טוב לעין או היה בעד להצעיר את העור שלו בכמה שנים. גם כאשר לא מדובר ברפואה הלכה למעשה אלא בקוסמטיקה רפואית, מכשיר לעיסוי לימפטי הוא הבחירה הנכונה עבור כל מי שרוצה לטפל בעצמו בהצלחה ובלי להזדקק לביקורות חוזרות ונשנות אצל רופאים מומחים ולשלם סכומים עבור כל טיפול.

ההשפעות הקוסמטיות השונות של שימוש במכשיר לעיסוי לימפטי, שיש הקוראים לטיפול בו “טבילה במעיין הנעורים”, כוללות שיפור מהותי של איכותו ומראהו של עור הפנים בפרט ועור הגוף בפרט, מתיחת קמטים בסגנון “אנטי אייג’ינג'”, חידוש רקמות ודטוקסיפיקציה (פליטת רעילות) של פסולת היוצאת מהגוף, שיפור החיוניות של העור על ידי העשרתו בחומצות אמינו, העלמת ורידים ודליות, העלמת נפיחויות ושקיות שחורות מתחת לעיניים, הפחתת הישנות מקרים של התכווצויות רגליים, ואפילו האטה של תהליכי הזדקנות על ידי חידוש ותחזוקה טבעית של סיבי קולאגן בגוף, הכל במכשיר אחד שאתם חייבים להכניס הביתה ולהפוך לחלק בלתי נפרד מהדרך בה אתם מטפלים בעצמכם.

מכשיר לעיסוי לימפטי לספורטאים

שימושיים רפואיים וקוסמטיים של מכשיר עיסוי לימפטי כעבר הזכרנו, אבל עכשיו הגיע הזמן לדבר על אחד השימושים המהותיים ביותר ואחד מקהלי היעד המרכזיים ביותר של טיפולים בעזרת מכשיר זה, והוא קהל הספורטאים. חובבן או מקצועי, ספורטאי אמיתי יודע שמעסה הוא החלק הכי חשוב בנבחרת, ובעזרת מכשיר עיסוי נכון, אפשר לוודא כי המעסה הכי טוב הוא בנבחרת הבית שלך. השימוש במכשיר לעיסוי לימפטי עבור ספורטאים מומלץ לאחר כל סוג של אימון, בעיקר לאחר פעילות מאומצת בחדר כושר הכרוכה בהרמת משקלים כבדים, פעילות יוגה אנרגטית או ספינינג, בכל מקום בו שרירי ומפרקי הגוף עובדים שעות נוספות תחת לחץ גבוה וזקוקים לאחר מכן למנה טובה של מנוחה ושיקום.

השימוש במכשיר לעיסוי לימפטי לאחר ביצוע פעילות ספורטיבית מאומצת תומך בתהליכים טבעיים רבים בגוף ומחזק את רמת פעילותה כמו למשל המרצת זרם הדם, הולכה של נוזלי לימפה וניקוז של חומצות חלב החוצה מהשרירים, בצורה שלא רק מנקזת אלא גם מנקה את המערכות הפנימיות של הגוף בצורה שמונעת מקרים עתידיים של התפתחות דלקות, בצקות, זיהומים ובעיות אחרות שעלולות לנבוע מהצטברות נוזלי לימפה בחללים הבין-תאיים בעקבות הפעילות הספורטיבית המאומצת. כמו כן, שימוש זה מומלץ מאד לספורטאים שעברו פציעות וטיפולים מורכבים בפציעות, ספורטאים מחלימים הנמצאים בתהליך של פיזיותרפיה וספורטאים שזקוקים לסוג של שיכוך כאבים טבעי ללא שימוש בתרופות.

מכשיר עיסוי לימפטי ביתי

מתאים בעיקר לשימוש במקרים קלים של בצקת הלימפה (לימפאדה), דליות או ורידים בולטים ברגליים, צלוליטיס, סינדרום רגליים נפוחות, לטיפול לאחר ניתוחי החלפת מפרק ברך או ירך, לאחר ניתוחי מתיחת בטן ושאיבת שומן, לטיפול בבצקות לאחר הריון או לאחר ניתוחים, להחזרת אלסטיות וחיוניות לעור ולטיפול לאחר מקרים של כריתת שד. בכל המקרים הללו ניתן לעשות במכשיר שימוש אישי ללא צורך במעסה חיצוני שילווה אתכם בתהליך הפשוט.

יש לך שאלה ? אפשר לקבל תשובה מיידית כאן!
השארת פרטים לשיחה ישירה מול היבואן הרישמי

בהמלצת הרופאים, ישירות מהיבואן בבית שלך, בזמן שלך ובתדירות הרצויה לך!

מכשיר עיסוי לימפטי מקצועי

מכשיר עיסוי דומה במבנהו הכללי למכשיר הביתי אך מאפשר טיפול בתוכניות מרובות יותר בעלות מצבי רטט משתנים ותוכניות טיפול המורכבות משילוב של כמה מצבי רטט ביחד. כמו כן במכשיר המקצועי ישנם חיישני לחץ מרובים ואיכותיים יותר המאפשרים לטיפול בהתבצע תוך כדי פיזור אידיאלי של הלחץ המכוון כלפי אזור הטיפול, וטווח לחצים רחב יותר. הטיפול במכשיר המקצועי מתאים לכל סוגי הטיפולים אליהם מתאים המכשיר האישי אך בתוספת טיפול במקרים של זרימת דם חלשה, לצורך הצרת היקפים ושריפת שומן, לצורך טיפול מונע למחלות ערמוניות ולמטופלים הסובלים מעייפות, תשישות, מתח ומאמץ פיזי מצטבר. מעל הכל, מכשיר לעיסוי לימפטי מקצועי מתאים ללקוחות שזקוקים לכמות גדולה מאד של טיפולים, בדרך כלל מקומות בעלי ייעוד מסחרי או מבנה של מרפאה בה מטופלים מספר לקוחות במקביל.

נראה לכם שמכשיר עיסוי לימפטי ביתי הוא הפתרון המתאים ביותר עבורכם או שדווקא אתם מעוניינים במכשיר לעיסוי לימפטי מקצועי? לא משנה במה תבחרו, מה שבטוח הוא שכבר הגעתם למקום הטוב ביותר לעשות בו את זה ברשת הישראלית. אצלנו תוכלו לקבל את המכשור החדשני ביותר, השירות הטוב ביותר והמענה האישית והמלא ביותר לכל בעיה שעשויה להיות לכם. אנא, הזינו כאן את פרטי יצירת הקשר שלכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם כדי לתאם שיחת היכרות והזמנה של הטיפולים המקצועיים ביותר עד אליכם הביתה.

מכשיר עיסוי לימפטי ביתי או מכשיר עיסוי לימפטי מקצועי – איך בוחרים?

אחרי שהבנתם שהאפשרות הכי טובה שלכם היא לטפל בעצמכם מכשיר לעיסוי לימפטי, השאלה האחרונה שנותר לכם לענות עליה היא האם אתם מעוניינים לרכוש או להשכיר מכשיר לעיסוי לימפטי ביתי או מכשיר מקצועי.

בשני המקרים מדובר במכשור חדשני שפותח לרוב בדרום קוריאה או בגרמניה, מיועד לשימוש עבור כל סוגי ההתוויות הרפואיות הרלוונטיות, אך ההבדל בין השניים טמון בקהל היעד אליו הם מכוונים, כאשר המכשיר הביתי מיועד לכל מטופל באשר שהוא שרוצה לטפל בעצמו ולבצע עיסוי לימפטי מקצועי ברמת האיכות הטובה ביותר ללא עזרת מעסה חיצוני, והמכשיר המקצועי מתאים בעיקר לבעלי מכוני קוסמטיקה או פיזיותרפיה אשר זקוקים לציוד מקצועי שיפעל שעות נוספות וישמור על דרגת איכות גם תחת לחץ ולאורך זמן שימוש מרובה.

האם ניתן להשכיר או לרכוש מכשיר לעיסוי לימפטי?

השאירו פרטים בטופס, לאחר מכן יצור איתכם קשר נציג החברה וביחד תמלאו שאלון, בסיום תקבעו זמן מתאים לביקור בית להדגמה – הטכנאי יגיע אליכם עם המכשיר לביצוע הדגמה והדרכה ומיד לאחר הטיפול תרגישו הקלה משמעותית. המכשיר ישאר אצלכם לתקופת ניסיון במשך חודש, במהלך החודש ילוו אתכם וימשיכו לעקוב. לאחר שתהנו מהמכשיר חודש תוכלו לבצע השכרת מכשיר עיסוי לימפטי או לחילופין לרכוש  את המכשיר וכך להמשיך ולבצע את הטיפולים בזמן ובתדירות המתאימה לכם.

מקרים חריגים המחייבים הפסקת שימוש מיידית במכשיר עיסוי

שימוש בכל סוג של מכשיר לעיסוי לימפטי, ולמעשה גם ביצוע של עיסוי לימפטי על ידי שימוש בכפות הידיים, מומלץ להגביל לפרקים של לא יותר מאשר 30 דקות אך גם לא פחות מאשר 20 דקות בכל טיפול, במסגרת של עיסוי עדין לפחות פעמיים או שלוש ביום ואפשר גם יותר לפי הצורך לפי התחושה האישית של המטופל. בכל מקרה שבו מופיעים תסמינים חריגים כמו למשל דופק מהיר, התנפחות כואבת של בלוטת לימפה, כאב לא צפוי או מוכר  , אי סדירות בקצב הלב, עלייה בלחץ הדם, חשוב מאד להפסיק להשתמש מיד במכשיר ולהתייעץ עם הרופא המטפל.

לסיכום

מכשיר עיסוי לימפטי מקצועי לטיפול במערכת הלימפה המלווה בכאבים, בצקות ונפיחויות כתוצאה ממחלה כרונית, פציעה או ניתוח כמו ניתוח אורטופדי או ניתוח קוסמטי, מחלות כלי דם ואונקולוגיה המכשיר מאושר במכון התקנים הישראלי, ומומלץ על ידי רופאים בתחומים שונים את המכשיר ניתן לרכוש או להשכיר. קל להפעלה ומגיע אליך לבית עם הדרכה אישית, תוך מספר דקות אפשר להתחיל את הטיפול ולהגיע לתוצאות כמעט מיידיות. לקבלת תוצאות טובות מומלץ להתמיד בטיפולים בתדירות פעם – פעמיים ביום ואפילו יותר.

יש לך שאלה ? אפשר לקבל תשובה מיידית כאן!
השארת פרטים לשיחה ישירה מול היבואן הרישמי

בהמלצת הרופאים, ישירות מהיבואן בבית שלך, בזמן שלך ובתדירות הרצויה לך!

 

מלאו שאלון התאמה לפני ניתוח והגיעו למנתח המדוייק לצורך האישי שלכם,
כך תימנעו מעלויות מיותרות וריצות ברחבי הארץ עבור שעות ייעוץ שוב ושוב.
למעבר לשאלון התאמה ליחצו כאן : שאלון התאמה לפני ניתוח מתיחת בטן

שאלות נפוצות בנושא מכשיר לעיסוי לימפטי

מכשיר עיסוי לימפטי מתאים לאחר ניתוחים קוסמטיים כמו מתיחת בטן, שאיבת שומן, ניתוחים אורטופדיים ועוד. ברגע שיש תחושה של בצקת ונפיחות שאלו את הרופא אם ניתן להתחיל בטיפול עיסוי לימפטי ולאחר שתקבלו את אישורו מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם.

ניתן לבצע השכרת מכשיר עיסוי לימפטי או רכישה של המכשיר. עם הגעת המכשיר תוכלו להנות מתקופת ניסיון ולאחר מכן תקבלו הצעה להשכרה או למכירה להחלטתכם

המכשיר מומלץ על ידי רופאים ומאושר על ידי מכון התקנים הישראלי, כמו כן, המכשיר בעל תווי תקן ואיכות בינלאומיים קפדניים ביותר FDA, SFDA, CE, UL, GMP, ISO9001, ISO13485 safety certification. המכשיר מאושר לשימוש ב כ-50 מדינות ברחבי העולם (כולל ארה”ב, דרום אמריקה אסיה, אירופה ועוד)

במהלך השימוש במכשיר תקבלו ליווי והדרכה, כמו כן יהיה מעקב על מנת לוודא שאכן השימוש מתבצע נכון ומביא לתוצאות.

 

 

ניתן לבצע תוכנית שמתאימה אישית למצב האינדיבידואלי שלך, בתוכנית ניתן להגדיר תדירות של מספר פעמים שונים ביום וכמו כן לקבוע משך זמן של הטיפול.

לקבלת תוצאות טובות מומלץ להתמיד בטיפולים בתדירות פעם – פעמיים ביום ואף יותר

המכשיר מתאים לשימוש בסוגי הניתוחים השונים וביניהם ניתוח זרועות וניתוח ירכיים. ישנם סוגי שרוולים שונים וניתן להתאים לפי הצורך והאיזור. השרוולים מאוד נוחים וניתנים להלבשה עצמית.

המכשיר משפיע על מערכת הלימפה בעזרת אוויר דחוס המסופק דרך המגפיים, בשיטת עיסוי זאת יש השפעה מכנית על הרקמות ועקירה של נוזל חוץ תאי עודף – הניקוז הלימפטי. מדחס אוויר מנפח תאים של המגפיים מכף הרגל עד הירך ומשפיע על כלי דם ורקמות. אפשר לשנות את הלחץ בתאים ואת משך התהליך.

מכשיר העיסוי הלימפטי מסייע בהורדה מהירה של נפיחויות, הזרמת נוזל לימפטי לגוף וקידום תהליכי ריפוי והחלמה מהירים יותר, לכן הרופאים נוהגים להמליץ על סדרת טיפולים של עיסוי לימפטי לאנשים שעברו ניתוחים.

מעוניין/נת בשיחת יעוץ?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם ממש בקרוב

באותו נושא

בואו נדבר רגע על הבצקת

בחרת לבצע שאיבת שומן או מתיחת בטן, מעולה! בחרת רופא מדהים, פנטסטי! הניתוח עבר בהצלחה ובכל זאת עדיין אינך מרוצה.
רצית לראות את תוצאות הטיפול ולקבל מחמאות וזה עדיין לא קורה? כן, זה יעבור, עניין של כמה חודשים (לפחות ברוב המקרים)
הכירו אפשרות מעולה לזרז את ההחלמה ולטפל בבצקת באמצעות סדרת טיפולים של עיסוי לימפטי! בזמן שלך! בבית שלך! בתדירות הרצויה לך!
ישירות מהיבואן הרשמי ובהמלצת הרופאים
הבצקת היא אינדבידואלית לכל מטופל ולא בהכרח מחייב שכולם חווים אותה. אבל אם כן, הטיפול נועד לסייע בדיוק בשביל זה. רוצה לקרוא על הטיפול? פשוט ללחוץ כאן
מתיחת בטן צרו קשר
תיאום שיחת ייעוץ
השאירו פרטים ויועץ יצור עמכם קשר בהקדם
דילוג לתוכן