איך לבחור רופא מומחה לניתוחי בטן?

ניתוחים קוסמטיים עשויים להיראות כדרך קלה לגלח שנים מההופעה שלנו ולשפר משמעותית את מבנה הגוף. החלום של רבים מאיתנו לטפל בעור בטן מדולדל, בטן רופסת, עודפי עור והצטברות שומן תת עורי בדיוק במקומות שהכי מפריע לנו! בחירה נכונה ברופא המתמחה לכירורגיה פלסטית בדגש על ניתוחי מתיחת בטן תשפיע ותקבע את הצלחת הניתוח. לפני שנרוץ קדימה כדאי שתהיו סגורים על ההחלטה שלכם, יש לא מעט נושאים שכדאי שתהיו מוכנים אליהם, בסופו של דבר כך תוכלו לדעת על אילו דברים חשוב להקפיד כשמחליטים על הרופא שיגשים לכם את החלום ולהחזיר את הבטן למראה הטבעי.
שיתוף:

תוכן עניינים

מאיפה מתחילים? כל מה שצריך לדעת כדי לבחור את הרופא שיגשים את החלום לבטן שטוחה

ניתוח מתיחת בטן בין הניתוחים הקוסמטיים שיוצרים שינוי קיצוני ומהיר, מיד לאחר הניתוח ניתן לראות שינוי באזור הבטן התחתונה והעליונה, עודפי עור שנעלמו, שרירי הבטן בולטים ודופן הבטן מתוחה ומוצקה. לרוב הרופא המנתח משלב שאיבת שומן של הבטן.

עם זאת, לניתוחים קוסמטיים יש סיכונים ומגבלות. לכן אם אתם שוקלים ניתוח למתיחת בטן, הנה מה צריך לדעת כבר לפני הניתוח.

גורמים שיש לקחת בחשבון לפני שמחליטים על מהלך קיצוני כל כך של מתיחת בטן.

ניתוחים קוסמטיים משנים את המראה שלך על ידי שינוי או עיצוב מחדש של חלקים בגופך הפועלים כרגיל אך אינם נראים כמו שאתה רוצה ברוב המקרים מדובר בהליך קוסמטי שאינו נובע מבעיה רפואית. לפני שתחליטו להמשיך בהליך של כירורגיה פלסטית, אלו הדברים החשובים שצריך לקחת בחשבון:

חלמתם על ניתוח מתיחת בטן? תרגיעו ציפיות!

הציפיות של המטופל בניתוח מתיחת בטן מאוד גבוהות, אך כדאי להבהיר כבר עכשיו, צפו לשיפור באזור הבטן, לא לשלמות. אם אתם מצפים מניתוחים קוסמטיים שיהפכו אתכם לכוכב קולנוע או לדוגמנית על, אתם בטח תתאכזבו. אל תסמכו על ניתוח כדי להציל מערכת יחסים שלכם, להשיג קידום בעבודה או לשפר את חיי החברה שלך.

מה עלות ניתוח מתיחת בטן?

ניתוח למתיחת בטן נחשב לניתוח קוסמטי יקר, הוֹצָאָה משמעותית בהחלט. ניתוחים קוסמטיים למתיחת בטן אינם מכוסים ברוב תוכניות ביטוח הבריאות,כדאי לבדוק את ההשוואה בין ניתוח במסגרת פרטית או במערכת הציבורית. העלות של ניתוח מתיחת בטן משתנה בהתאם לנוהל, ונעה בין עשרות אלפי שקלים ולפעמים אם מדובר בניתוח מורכב מעל 100 אלף. כמו כן, שקלו את העלות של כל טיפול מעקב או הליכי תיקון נוספים כמו סדרת טיפולי לייזר, עיסויים חוזרים, חבישה ועוד.

שנדבר על סיכונים של ניתוח למתיחת בטן?

חוסר שביעות רצון אפשרי לאחר כל סוג של ניתוח קוסמטי. ייתכנו גם סיבוכים כירורגיים – כולל דימום מוגזם או זיהום באתר הניתוח.

מה לגבי התאוששות לאחר הניתוח?

לאחר ניתוח מתיחת בטן, יתכן שתזדקקו לימים, שבועות ואפילו חודשים להתאוששות (לרוב מדובר במספר שבועות). יש להבין את ההשפעות הגופניות העשויות להיות חלק מההחלמה שלך, כמו גם כיצד הניתוח עשוי להשפיע על היבטים בחייך האישיים והמקצועיים.

כמו כן, אם אתה מעשן, סביר להניח שהרופא ימליץ לך להפסיק לעשן כחודש לפני הניתוח ובמהלך ההחלמה כדי למזער את הסיכון לסיבוכים.

האם ניתוח מתיחת בטן פותר אותנו מפעילות גופנית?

יש להקפיד לבצע פעילות גופנית לאחר ניתוח פלסטי ולהיצמד להוראות הרופא, בשלב ההחלמה המצב הנפשי שלנו מטעה ועלול להוביל אותנו לאכילת יתר, אם נשלב ירידה בפעילות גופנית אנו נגרום נזק אסתטי שיפגע בתוצאות הניתוח. לכן על מנת לשמור על תוצאות הניתוח של הבטן אנו חייבים להקפיד על דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית סדירה, פעילות אירובית ותרגילים לחיזוק שרירי הבטן.

תקופת ההחלמה מניתוח אסתטי הוא בין שבועיים לשלושה, בתקופה זו חשוב לא לאמץ את הגוף, ניתן לעשות הליכות ותרגילים בבית, ריצות קלות, אימון בסיסי כך הגוף יחזיר לעצמו את הכושר ויאפשר לצלקת להחלים. בדרך כלל אחרי תקופה של חודש – חודש וחצי אפשר לחזור לתפקוד מלא, בכל מקרה היו רגישים לגוף שלכם, עשו זאת בהדרגה. בניתוחי מתיחת בטן היו זהירים בתרגילי כפיפות בטן והתייעצו עם הרופא.

הגענו לשלב הכי חשוב, בחירת הרופא לניתוח

אם לא נבהלתם והמשכתם לקרוא, זה בהחלט הגיוני, החלום לבטן שטוחה, שרירי הבטן, טבור מושלם. הסרת עודפי עור והשומן, שינוי כל כך קיצוני ומהיר לשיפור של מראה הבטן. כן, חלום כל כך חזק ובדרך כלל זה אפשרי. הגיע הזמן לשאלה הבלתי נמנעת איך לבחור רופא מומחה בכירורגיה פלסטית בעל ותק בתחום ניתוח מתיחת בטן.

איך נבחר רופא מומחה בכירורגיה פלסטית בתחום מתיחת בטן.

חשוב מאוד בבחירת רופא מומחה לוודא שהרופא מומחה בכירורגיה פלסטית וחבר בהסתדרות הרפואית בישראל ובאיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. אל תחששו לבקש מהכירורג המומחה להציג בפניכם תעודה ולבדוק האם הרופא אכן חבר באיגוד. כמו כן, חשוב לוודא שהרופא מתמחה בהליך של ניתוח מתיחת בטן. היזהרו מהסמכות מטעות ושרלטנות בתחום. כירורג מומחה הוא תנאי הכרחי להצלחת מתיחת בטן.

פגישה עם המנתח שלך

קבעו פגישת ייעוץ – או התייעצויות עם מנתחים שונים. המנתח יבחן את החלק בגופכם בו תרצו לטפל, יבדוק את עודפי העור והשומן. זה הזמן לשתף את ההיסטוריה הרפואית שלכם, אם אתם לאחר ניתוח קיסרי, או ניתוח בריאטרי ועוד, הריונות מתוכננים, לפרט את התרופות שאתם נוטלים. כמו כן, על ידי קבלת המידע הרלוונטי ובחינת האזור הבעיתי הרופא יהיה מסוגל לענות על הרצונות והציפיות שלכם מהניתוח, מיקום הצלקת, האם תזדקקו לניתוח המשלב שאיבת שומן. מה מצופה מכם לאחר ניתוח ואם יש הכנות כלשהן.

מה השאלות שכדאי לשאול בפגישת הייעוץ?

  • האם אני מועמד טוב להליך זה?
  • האם ישנם טיפולים פרט לניתוחים שעשויים לעבוד טוב או טוב יותר עבורי?
  • כמה פעמים עשית הליך זה? מה היו התוצאות?
  • האם תוכלו לשתף תמונות לפני ואחרי שיעזרו לי להבין את הנוהל ואת התוצאות הצפויות?
  • האם ניתן להשיג את ההשפעה הרצויה בהליך אחד, או שאתה צופה מספר הליכים?
  • מהן האפשרויות הניתוחיות? מהם היתרונות והחסרונות לכל אחד?
  • האם מיקום הטבור יראה טבעי?
  • האם התוצאות יהיו קבועות?
  • באיזה סוג חומר הרדמה ישתמש? איך זה ישפיע עלי?
  • האם יהיה צורך באשפוז? אם כן, לכמה זמן?
  • מהם הסיבוכים האפשריים?
  • כיצד הרופא יעקוב אחר התקדמותי לאחר הניתוח? לאיזה טיפול מעקב אצטרך? כמה זמן אני יכול לצפות לתקופת החלמה?
  • איך מתבצע ליווי ומעקב בשלב תהליך ההחלמה?
  • כמה יעלה ההליך?

ככל שנדע להגדיר מטרה ספציפית, כך גדל הסיכוי שנהיה מרוצים מהתוצאות.

זכרו, עם זאת, גם אם עשיתם שיעורי בית ומצאתם מנתח שאתם אוהבים ומרוצים מתוצאותיו על מטופלים אחרים,  במחיר שאתם יכולים להרשות לעצמכם – ההחלטה להמשיך בניתוחים קוסמטיים היא שלכם בלבד. ודאו שאתם מרגישים בנוח עם המנתח ושהוא אכן מחויב לבחירות הטיפול שלכם.

החיבור ברמה האישית למנתח הוא בחשיבות עליונה, היות וניתוח מתיחת בטן הוא לא שגר ושכח, אתם תזדקקו לתמיכה, למעקב, לייעוץ ולנכונות ומחויבות של הרופא לטפל במקרים של סיבוכים ולעתים סדרת טיפולי המשך לטיפול בבצקת שנוצרת לאחר הניתוח ברוב המקרים במידה ויהיה צורך בכך וכמו כן בצלקת הבלתי נמנעת שמחייבת התייחסות והמשך טיפול.

שתהיה לכם בחירה מוצלחת!

 

 

מלאו שאלון התאמה לפני ניתוח והגיעו למנתח המדוייק לצורך האישי שלכם,
כך תימנעו מעלויות מיותרות וריצות ברחבי הארץ עבור שעות ייעוץ שוב ושוב.
למעבר לשאלון התאמה ליחצו כאן : שאלון התאמה לפני ניתוח מתיחת בטן

מעוניין/נת בשיחת יעוץ?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם ממש בקרוב

באותו נושא

בואו נדבר רגע על הבצקת

בחרת לבצע שאיבת שומן או מתיחת בטן, מעולה! בחרת רופא מדהים, פנטסטי! הניתוח עבר בהצלחה ובכל זאת עדיין אינך מרוצה.
רצית לראות את תוצאות הטיפול ולקבל מחמאות וזה עדיין לא קורה? כן, זה יעבור, עניין של כמה חודשים (לפחות ברוב המקרים)
הכירו אפשרות מעולה לזרז את ההחלמה ולטפל בבצקת באמצעות סדרת טיפולים של עיסוי לימפטי! בזמן שלך! בבית שלך! בתדירות הרצויה לך!
ישירות מהיבואן הרשמי ובהמלצת הרופאים
הבצקת היא אינדבידואלית לכל מטופל ולא בהכרח מחייב שכולם חווים אותה. אבל אם כן, הטיפול נועד לסייע בדיוק בשביל זה. רוצה לקרוא על הטיפול? פשוט ללחוץ כאן
מתיחת בטן צרו קשר
תיאום שיחת ייעוץ
השאירו פרטים ויועץ יצור עמכם קשר בהקדם
דילוג לתוכן